Ga naar inhoud

Mijn laatste bericht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik geen zin heb om Michels valse aantijgingen te moeten verduren op dit board, beeindig ik mijn lidmaatschap van sat4all.

Ik vind het jammer voor de mensen met wie ik hier zoveel leuke en productieve uitwisselingen heb gehad.

• Beheerder
Geplaatst:

Als mijn aantijgingen vals zijn, ben jij een hele slechte ontwikkelaar.

Het is één van de twee want jouw excuus dat je het niet geweten hebt, geloof ik niet.

Je moet immers iedere wijziging in enigma2 of de plugins committen en een wijziging in code en in licentie moet zijn opgevallen. Bovendien is het Pli team als geen ander bekend met de ontwikkelingen rondom de tmpd checks. Jullie zitten daar als haviken bovenop en hebben jullie daar al vaker openbaar heel afwijzend over uitgelaten. Als je dan zelf behoorlijk de fout in gaat moet het wel de doofpot in?

Of dacht je soms dat als Google code van apple wijzigt en gebruikt, google dan ook wegkomt met een 'ja hé, ik wist dat niet hoor...'

Dat members van het Pli team Reichi ten onrechte van van alles en nogwat beschuldigen dat is ok? Maar ohwee, als men jou ergens van beschuldigt. Nee dat kan echt niet.....

Ik zal je account blokkeren, je privégegevens er uit verwijderen en hoop daarmee aan je wensen te hebben voldaan.

Mvg,

Michel

==============================================================

Edit:

Ik heb via PM contact gehad met iemand van het Pli team en die persoon verzekerd mij dat ze echt de licentiewijzigingen over het hoofd hebben gezien. Ik blijft dat wat slordig vinden, maar zonder keihard bewijs zou ook ik niemand moeten beschuldigen en moet er dus vanuit gaan dat Milo de waarheid sprak/spreekt.

Bij deze dus mijn excuses voor de gedane beschuldiging richting Milo.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.