Riagom Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik heb gisteren poging ondernomen om OpenPli te upgraden naar versie 2.1. maar na het flashen blijft hij hangen op het logo en komt niet verder. Ik heb nu de OpenPli versie 2.0 van 1 juli teruggezet. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? N.B.: Met de vorige upgrade naar versie 2.0 heb ik al de Genuine checkup gedaan. Groetjes, Ria DM8000 PhilipsTV 37PFL6606H 28/23/19/13 oost
Dreeke Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 En ging het flashen van de juli versie dan wel zonder problemen? Of duurde dat misschien ook al erg lang? Groet, André
Riagom Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 Hoi Dreeke, Nee ook dat duurde langer dan normaal! Groetjes, Ria DM8000 PhilipsTV 37PFL6606H 28/23/19/13 oost
Loui (K) Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Als je het goed wil doen moet je helemaal opnieuw flashen met de OpenPli 2.1 van deze week dan heb jij geen probleem meer.Dus met een schone lei beginnen en daarna kun je updaten wanneer je dat zelf wil.Noteer wel even je instellingen ter ondersteuning voor het geval je het even niet meer weet.
Dreeke Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik heb zondag de upgrade van een recente 2.0 versie naar 2.1 gedaan, maar niet met een schone lei. Hij pakte netjes al m'n instellingen, van de cam tot de skin. Heb ik dan geluk gehad? Ik geef wel toe dat de upgrade erg lang duurde, maar de 8000 werkt nu prima. Groet, André
Dream1975 Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: Dreeke IHeb ik dan geluk gehad? Volgens mij niet, hier dito (en dat lange opstarten is standaard met de autoinstalloptie). Met de blindscan plugin voor ET9000/5000 schijnt de autoinstall niet goed te gaan, maar als je deze plugin niet hebt wel.
Littlesat Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 In de blindscan plugin zit momenteel een bug. Die doet het niet meer. ET zal hier nog wat in aan moeten passen zover ik het begrijp. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Riagom Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Ben opnieuw gaan flashen en daarna TV uitgezet en Dreambox laten lopen. De volgende ochtend stond OpenPli2.1 er toch op. Geduld is dus een schone zaak! Loop nog wel tegen enige probleempjes aan: - opnieuw opstarten Dreambox duurt een half uur tot 3 kwartier. - USB wordt niet meer herkent - Dreambox Webcontrol zegt: Xml is null; No Bouquets to Display Groetjes, Ria DM8000 PhilipsTV 37PFL6606H 28/23/19/13 oost
icesat Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Riagom- Dreambox Webcontrol zegt: Xml is null; No Bouquets to Display Die is voorlopig verwijderd wegens licentie beperkingen. hier te lezen Image van 6/8/11 is nog OK.
Dreeke Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Webcontrol werkt bij mij nog prima en ik heb ook OpenPli 2.1 Groet, André
icesat Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: DreekeWebcontrol werkt bij mij nog prima en ik heb ook OpenPli 2.1 Wanneer heb je het laatst een update gedaan ? Bij mij werd de webinterface gisteren na een update vanzelf verwijderd.
DeBeek Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 En je hebt ook een DM8000 ? net opnieuw geflasht maar zit er gewoon in... verhaal is alleen voor de VU+ en ET modellen..
DeBeek Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Riagom Ben opnieuw gaan flashen en daarna TV uitgezet en Dreambox laten lopen. De volgende ochtend stond OpenPli2.1 er toch op. Geduld is dus een schone zaak! Loop nog wel tegen enige probleempjes aan: - opnieuw opstarten Dreambox duurt een half uur tot 3 kwartier. - USB wordt niet meer herkent - Dreambox Webcontrol zegt: Xml is null; No Bouquets to Display Hoe heb je hem geflasht ?? via een webbrowser en netwerk is dit binnen 2 minuten klaar !!
Riagom Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Via de webbrowser... Groetjes, Ria DM8000 PhilipsTV 37PFL6606H 28/23/19/13 oost
Loui (K) Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Riagom Ben opnieuw gaan flashen en daarna TV uitgezet en Dreambox laten lopen. De volgende ochtend stond OpenPli2.1 er toch op. Geduld is dus een schone zaak! Loop nog wel tegen enige probleempjes aan: - opnieuw opstarten Dreambox duurt een half uur tot 3 kwartier. - USB wordt niet meer herkent - Dreambox Webcontrol zegt: Xml is null; No Bouquets to Display Volgens mij is het flashen niet helemaal corect gegaan zo te lezen,Als je de image erop nieuw opzet dat duurt hooguit 2 minuten.En als je alles hebt ingesteld dan moet de box binnen 3 minuten weer opstarten en beeld geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen