sheeplover Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Het valt mij op dat mijn Clarke-tech bijvoorbeeld bij nieuwe zenders zoeken of bij het bladeren door de verschillende menu-opties er vaker dan me lief is linksboven in beeld "draaiende tandwielen" verschijnen. Je ziet dan ook dat de tijd stilstaat. Het is net alsof hij even een time-out nodig heeft om weer op gang te komen. Is dat normaal/hebben meerderen dat of is er een update die dit euvel verhelpt? Graag jullie ervaringen. Groetjes van John uit Den Bosch.
Gast Fretsat Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik zie dat bij mij alleen als ik de filelist benader en de harde schijf nog niet draait. Bij het overige gebruik zie ik die tandwielen nooit.
Cobus R Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik denk dat jou box een probleem heeft want hier ook geen tandwielen te zien alleen als de hdd uit slaapstand komt. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Beheerder Michel Geplaatst: 9 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 9 augustus 2011 Picons in op de HDD gezet? Een of andere bizarre plugin geinstalleerd? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen