gsm Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik ben verhuisd en heb glasvezel en Ziggo in de meterkast. Tevens heb ik een schotel geplaats en de 4 satelietkabels komen ook in de meterkast binnen. Nu zoek ik een alles in één provider met ±40MB verbinding en ik kan kiezen tussen Ziggo en KPN Welke provider zouden jullie aanbevelen ? Ik wil dus mijn sateliet kabels en de TV signalen van de provider samen voegen en via één antenne kabel naar de wandcontact dozen in de 4 ruimten voeren.
Tonskidutch Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 kom kom, gefrustreerde gebruikers, wegens een of ander akkefietje bestaan/zijn er bij alle providers... check liever in de buurt (bij de buren in je straat etc. ) wie welke provider heeft en de beste verbinding en de minste storing....!!! dat levert vaak meer resultaat want een aanbieder die niet levert wat de reclame beloofde kennen we allemaal ivm afstand van de isra tot de kpn centrale. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
gsm Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 Vragen is niet het probleem alleen niemand heeft een schotel dus kan niemand mijn vraag beantwoorden.
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 mijn reactie was enkel betreffende de providerkeuze de hardware om dvb-C en dvb-S op een lijntje te zetten, dat is een ander aspect waar ik wel over gelezen heb maar het fijne niet vanaf weet. ik ken dus wel switches die een terrestrisch signaal erbij mengen, maar of dat enkel analoog is of OOK digitaal (dvb-C) durf ik niet zeker te schrijven. ofschoon in een flat van mijn ex-collega in de meterkast zo'n switch erbij zat om GSO (dvb-S) met dvb-C te mengen ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
BokkieBok Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 KPN levert alleen IPTV en Digitenne. Sowieso valt dan IPTV af, want dat signaal loopt niet over coax. Blijft Ziggo over. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
gsm Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 Dat laatste ben ik inmiddels ook achter gekomen maar we hebben toch voor KPN glasvezel gekozen en gaan het alsvolgt doen : IPTV van KPN naar 2 TV´s via UTP kabel en de schotel naar 4 de bestaande wandcontact dozen in 4 ruimten. Iedereen bedankt voor het meedenken. Mvg Nol
edbe Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 we hebben hier internet van KPN en Tv van Ziggo en CD, KPN heeft nog nooit hier uitval gehad, terwijl mijn buren vaak uitval hebben van Ziggo internet, als er geen internet is ook geen tv 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Peter Konijn Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 als internet niet werkt via ziggo, wil dat niet direct zeggen dat tv ook niet werkt. Tv wordt los ingekoppeld t.o.v. internet. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen