Beheerder Michel Geplaatst: 11 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: LINKEY Eve-browser is toch ontwikkeld voor een browser (Webkit gtk qt etc) zodat je kan schakelen tussen webbrowser en HBBTV mode. De webkit verwacht ik dat 30 tot 70 MB DDR2 ram nodig heeft. Dan is 256MB DDR2 ram echt gewoon te weinig. Wordt jij hier gesouffleerd door Rutger of heb je dat helemaal zelf verzonnen? Als ik dit lees, zie ik plotseling geen teksten van Walter meer Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
RogerDR Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Michel Doe jij het forum dan ff? Ik heb die ambities, tijd en Python kennis niet. Er zijn echter genoeg mensen die dat op termijn wel gaan doen, want Duitsland is nogmaals een stuk verder met HBBTV en daar staan vreselijk veel dreamboxen en andere enigma2 receivers. Mvg, Michel Nee, liever niet. Je wordt er niet vrolijker door merk ik. En als ik voor iets geen tijd, ambitie noch de kennis bezit, zal je van mij niet horen dat het eenvoudig is.
Littlesat Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Citaat: Wei zegt dat een een full feature browser nodig hebt voor HBBTV? Als ik de filmpjes zo bekijk dan is het meer dan alleen maar HbbTV... Kijk eens hoe die buienrader laten zien ;-) Alleen op het einde van dat filmpje zie je wel een foutmeding op youtube??? Wel een gek draadje hier. Gaat het eerst over de webbrouweser interface waarmee je een box kunt benaderen. Gaat het nu ineens over de browser die misschien binnenkort op de box komt...??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
theparasol Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Weer wat geleerd/gezien http://www.hbbtv.org/
LINKEY Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Michel Origineel bericht van: LINKEY Eve-browser is toch ontwikkeld voor een browser (Webkit gtk qt etc) zodat je kan schakelen tussen webbrowser en HBBTV mode. De webkit verwacht ik dat 30 tot 70 MB DDR2 ram nodig heeft. Dan is 256MB DDR2 ram echt gewoon te weinig. Wordt jij hier gesouffleerd door Rutger of heb je dat helemaal zelf verzonnen? Als ik dit lees, zie ik plotseling geen teksten van Walter meer Mvg, Michel Geen idee wat je wilt zeggen. Als je eerst alle informatie verzamelt dan zal je wel op een ander "mening" komen. Kijk eerst maar wat HBBTV precies inhoud en lees maar de topic op ihad over de eve-browser. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen