MR_B Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik zag op RTL4 HD en SbsHD hoge ECM tijden. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
SnijdeA Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: MR_B Ik zag op RTL4 HD en SbsHD hoge ECM tijden. Wat betekent dat ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
theparasol Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Het lijkt wel SMS taal maar wellicht dat de ecm's voor deze zenders nu vaker ververst moeten worden. Als de ecm frequentie stijgt zal om beeld te blijven houden vaker een ecm opgevraagt moeten worden aan de smartkaart. Echter ik heb dit zelf ook even bekeken maar kan die ecm frequentiestijging niet bevestigen.
H2Deetoo Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Net even gekeken op RTL4 HD maar nog steeds ongeveer 10sec tussen ecms. Lijkt niets korter (of langer) als anders. H2Deetoo,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen