finilio Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Dreambox 500hd al een jaar perfect, vandaag een crash log, en start niet meer op. Wat nu? Ik wil nu opnieuw flashen, maar als ik het power aanzet en de stand by toets ingedrukt hou gebeurd er niets.
SnijdeA Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: finilio Dreambox 500hd al een jaar perfect, vandaag een crash log, en start niet meer op. Wat nu? Ik wil nu opnieuw flashen, maar als ik het power aanzet en de stand by toets ingedrukt hou gebeurd er niets. Je moet niet op de standby toets drukken.http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=DM800install Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
dagg Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Een DM500HD heeft maar 1 knop aan de voorkant... Uitzetten met knoppie aan de achterkant, voorkant knoppie ingedrukt houden, en aanzetten. Dan zie je op de TV je ipadres, daarnaar toe surfen, en flashen maar. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
SnijdeA Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Dan staat het fout vermeld op de Pli site. Op http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=DM500hd staat een linkje "Install the latest PLi® software image on my DM500HD" en die verwijst naar een foutieve pagina. Sja. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
rommelaar Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Een DM500HD heeft maar 1 knop aan de voorkant... Uitzetten met knoppie aan de achterkant, voorkant knoppie ingedrukt houden, en aanzetten. Dan zie je op de TV je ipadres, daarnaar toe surfen, en flashen maar. [/quote Als het op deze manier niet wil lukken doe je het met de nulmodem kabel. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
dagg Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Origineel bericht van: rommelaar Als het op deze manier niet wil lukken doe je het met de nulmodem kabel. rs232 zit ook niet op het ding... er is wel een usb-service geval, maar of en hoe dat werkt heb ik zelf nog niet om handen gehad. Edit: schijnt ook met de usb-service te gaan met DreamUP, heb je nog een extra driver voor nodig vd DMM site, zie ook de officiële handleiding. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
rommelaar Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Bedankt voor je correctie.Dacht dat het bij de 500 hetzelfde was dan de 800.Word er allemaal weer niet makkelijker op. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
finilio Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Geplaatst: 16 september 2011 Had voor mijn vakantie een craslog. Nu terug van vakantie en wil graag weer beeld, dus opnieuw flashen dacht ik. Houd het knopje aan de voorkant ingedrukt en zet vervolgens de dreambox aan. Er gebeurd helemaal niets. Zet ik de dreambox gewoon aan blijft deze hangen op "starting newnigma2". Wat kan ik nog meer proberen/doen
SnijdeA Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Origineel bericht van: finilio Had voor mijn vakantie een craslog. Nu terug van vakantie en wil graag weer beeld, dus opnieuw flashen dacht ik. Houd het knopje aan de voorkant ingedrukt en zet vervolgens de dreambox aan. Er gebeurd helemaal niets. Zet ik de dreambox gewoon aan blijft deze hangen op "starting newnigma2". Wat kan ik nog meer proberen/doen Uit zetten, 30 seconden wachten, knoppie aan de voorkant indrukken en vast houden, box aanzetten etc etc. Dus eerst ff 30 seconden wachten. Je hebt wel een DHCP server in je netwerk ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
finilio Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Geplaatst: 16 september 2011 Wacht meer dan 30 sec, houd het knopje aan de voorkant ingedrukt. zet vervolgens de dreambox aan. maar er gebeurd niks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen