cgok Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 hoi, heb openpli 2.1 beta 20110810 als tweede image via barry allen geinstalleerd..de lnb instellingen van image 1 heb ik ingevoerd bij pli, maar krijg geen signaal. heb een emp 8-1 switch. instellingen: configuratie modus: geavanceerd satteliet: astra 1h lnb: lnb 4 prioriteit: auto lof: universeel lnb spanning modus: polarisatie verhoogd modus: ja tone modus: band diseqc-modus: 1-1 toneburst: geen vastgelegd diseqc commando: input 4 snelle diseqc: nee herhaal sequence: nee commando volgerde: uncommitted, committed, toneburst uncommitted diseqc commando: input 4 diseqc herhaling: geen toon amplitude: 800 mv wat doe ik hier verkeerd, terwijl met gemini image het wel doet? dreambox 800HD,
Dreeke Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Dit zijn mijn instellingen (en die werken!): Groet, André
cgok Geplaatst: 10 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2011 helaas. komt het misschien omdat pli niet in de flash is dreambox 800HD,
SIMBAke Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 ja idd PLi 2.1 moet in de flash staan dualboot word niet ondersteund en waarom zou je het ook gebruiken / nodig hebben VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
cgok Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 dit gebeurt voor elke image die ik als dualboot erop zet. ik neem dezelfde instellingen over van de flash image. ik heb al zo'n 6 images geprobeerd, elke keer geen signaal. dreambox 800HD,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen