Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij crashed de 800 en 500HD na tijdens het indrukken van de blauwe knop met videozoeken.

3 skins geprobeerd,allemaal met crash.

Heb het al op Pli forum gemeld,misschien kunnen ze er daar iets mee?

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

• 1 maand later...

Geplaatst:

Bij mij werkte my tube player ook niet in newnigma, gewoon de pluging op nieuw installeren ''enigma2-plugin-extensions-mytube_1.0-20110805-r4_mipsel.ipk''

Dan werkt het weer van ouds.

Gr,

p,.s je kan de bovenste plugin even googlen ik kon de bestand niet uploaden

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

heb ik diverse keren geprobeerd, heb net via site van newnigma een ipk bestad ervan gedownload die ik vanavond ga proberen

Even ter correctie, de bovenste werkt 100% heb deze ergens anders vandaan gedownload (google even dreamboxupdate.) van deze site werkt gegarandeerd.

Succes

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb hetzelfde probleem als vele anderen (zie ook het Ihad forum): na een paar seconden stopt het afspelen.

Vaak lukt het me na een paar keer herstarten dat de video compleet afgespeeld wordt zonder problemen!

Blijkbaar nog geen oplossing, ook niet in het Duitse forum te vinden. Jammer...

Ik gebruik een DM800HD PVR (niet de nieuwe se versie) met Gemini 3 versie 2011-09-13 Experimental.

aangepast door Seca3

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Geplaatst:
In de bijlage de .ipk bestanden van de NewNigma site voor de dreamboxen 500hd, 800, 800se en de 8000.

Bedankt,werkt weer op mijn 800.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen