Ga naar inhoud


geen full screen meer bij youtube?Jullie ook?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik wilde nog een paar clipjes luisteren en vooral kijken op youtube,maar helaas: bij een full screen ging het beeld op zwart,en ik kan enkel maar een klein venster zien. frown

hebben de auteursrechten maatschappij,daar ook gaan moeien?

was nochtans te doen van het beeld voor op een 102 plasma scherm.

hopelijk komt er een oplossing.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Naar t overschakelen naar fullscreen heb ik ook wel eens problemen, er wordt dan ook gelijk tijdig overgeschakeld naar HD.

 

En daar zat bij mij t probleem met een zwart scherm.

 

Mijn oplossing was in t kleine scherm handmatig overschakelen naar (FULL)HD, daarna fullscreen.

 

TIP: als t dan nog niet werkt kun je in t scherm met de rechtermuis knop in instellingen hardware versnelling uitzetten, dit wil ook nog wel eens helpen.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tips,zal later de dag eens proberen. crazy

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...