sattv4iedereen Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Hi, ik wilde nog een paar clipjes luisteren en vooral kijken op youtube,maar helaas: bij een full screen ging het beeld op zwart,en ik kan enkel maar een klein venster zien. hebben de auteursrechten maatschappij,daar ook gaan moeien? was nochtans te doen van het beeld voor op een 102 plasma scherm. hopelijk komt er een oplossing. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Hellum Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 hier geen enkel probleem. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Janneman Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Hmm had het niet gemerkt, maar inderdaad ik heb het ook. Krijg alleen de opmerking dat ik op esc kan drukken om het full screen te beeindigen... Vreemd
hobsat Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Naar t overschakelen naar fullscreen heb ik ook wel eens problemen, er wordt dan ook gelijk tijdig overgeschakeld naar HD. En daar zat bij mij t probleem met een zwart scherm. Mijn oplossing was in t kleine scherm handmatig overschakelen naar (FULL)HD, daarna fullscreen. TIP: als t dan nog niet werkt kun je in t scherm met de rechtermuis knop in instellingen hardware versnelling uitzetten, dit wil ook nog wel eens helpen. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
gigantaandemuur Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Met firefox heb ik het ook en met Internet explorer weer niet. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
satmate Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Had ik ook onlangs, hardware versnelling uitzetten,en je kan weer fullscreen kijken. (muispointer op het beeld,rechtermuisknop,settings,hardware acceleration uitzetten,en je kunt weer fullscreen)
sattv4iedereen Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 bedankt voor de tips,zal later de dag eens proberen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
plankie Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik zag dit toevallig ook een paar dagen terug, maar ik heb gewoon ff gewacht en toen kreeg ik beeld.
Janneman Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Origineel bericht van: sattv4iedereen bedankt voor de tips,zal later de dag eens proberen. Hier ook opgelost. Drivers even geupdate... deed wonderen haha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen