sat newbie Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Hallo Allemaal, Heb nu een Inverto 7000 pvr (twin tuner) die ik nu wil vervangen door de DM800HDse. Dit is een single tuner daar ik gemerkt heb dat ik in al die jaren dat ik de Inverto gebruik, nagenoeg nooit wat heb opgenomen terwijl ik wat anders zat te kijken. Nu heb ik allemaal duo lnb's en ik vroeg me af of het wat uitmaakt als ik slechts een kabel aansluit op de DM. Bedankt alvast voor jullie reacties en adviezen. Gr, Anoep
SnijdeA Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Nope, geen probleem. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Loui (K) Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: sat newbie Hallo Allemaal, Heb nu een Inverto 7000 pvr (twin tuner) die ik nu wil vervangen door de DM800HDse. Dit is een single tuner daar ik gemerkt heb dat ik in al die jaren dat ik de Inverto gebruik, nagenoeg nooit wat heb opgenomen terwijl ik wat anders zat te kijken. Nu heb ik allemaal duo lnb's en ik vroeg me af of het wat uitmaakt als ik slechts een kabel aansluit op de DM. Bedankt alvast voor jullie reacties en adviezen. Gr, Anoep Je moet het zo zien,een duo (Twin) lnb kun je zien als 2 lnb's in 1 behuizing.En als jij een kabel niet aansluit op je box,dan is dat net als jij een lnb op je schotel plaatst zonder kabel.duidelijk zo?
sat newbie Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Voor alle zekerheid, heb twee 4/1 disecq switches en als ik maar één aansluit is dat totaal geen probleem? Gr, Anoep
sat newbie Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: sat newbie Hallo Allemaal, Heb nu een Inverto 7000 pvr (twin tuner) die ik nu wil vervangen door de DM800HDse. Dit is een single tuner daar ik gemerkt heb dat ik in al die jaren dat ik de Inverto gebruik, nagenoeg nooit wat heb opgenomen terwijl ik wat anders zat te kijken. Nu heb ik allemaal duo lnb's en ik vroeg me af of het wat uitmaakt als ik slechts een kabel aansluit op de DM. Bedankt alvast voor jullie reacties en adviezen. Gr, Anoep Je moet het zo zien,een duo (Twin) lnb kun je zien als 2 lnb's in 1 behuizing.En als jij een kabel niet aansluit op je box,dan is dat net als jij een lnb op je schotel plaatst zonder kabel.duidelijk zo? Hoop het wel maw of beide kabels aansluiten of overstappen naar single lnb. Gr, Anoep
Loui (K) Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: sat newbie Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: sat newbie Hallo Allemaal, Heb nu een Inverto 7000 pvr (twin tuner) die ik nu wil vervangen door de DM800HDse. Dit is een single tuner daar ik gemerkt heb dat ik in al die jaren dat ik de Inverto gebruik, nagenoeg nooit wat heb opgenomen terwijl ik wat anders zat te kijken. Nu heb ik allemaal duo lnb's en ik vroeg me af of het wat uitmaakt als ik slechts een kabel aansluit op de DM. Bedankt alvast voor jullie reacties en adviezen. Gr, Anoep Je moet het zo zien,een duo (Twin) lnb kun je zien als 2 lnb's in 1 behuizing.En als jij een kabel niet aansluit op je box,dan is dat net als jij een lnb op je schotel plaatst zonder kabel.duidelijk zo? Hoop het wel maw of beide kabels aansluiten of overstappen naar single lnb. Gr, Anoep Kijk als je maar 1 kabel gebruikt,worden alle ander gewoon niet gebruikt of aangestuurd.alleen waar jou ene kabel naar toegaat en op dat moment ook welke lnb is aangesloten die zal werken de rest telt gewoon opdat moment niet mee snap je het?Dus wat niet is aangesloten staat gewoon uit. M.a.w de ene helft van jou duo Lnb is dus aangesloten op wat voor manier ook die zal werken de rest staat gewoon uit omdat daar geen kabel aanzit.
sat newbie Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Thanks, snap het nu Gr, Anoep
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen