Ga naar inhoud


[OpenBox] Clones in omloop van de OpenBox?


Binnetie

Aanbevolen berichten

Ik heb besloten dat ik een OpenBox wil gaan aanschaffen om tv te kijken. Nu kijk ik niet elke dag tv en hoef dus ook geen uitgebreide ontvanger als de Dreambox 800SE.

 

Ik las ergens op interner dat er ook clones van de OpenBox beschikbaar zijn? Deze zou je niet kunnen updaten met nieuwe firmware... in hoeverre is dit waar?

Je haalt een OpenBox niet zo even in een winkeltje (hier in het Noorden) en moet dus op het vertrouwen van de verkoper afgaan.

Mensen die hier ervaring mee hebben? Wil namelijk niet een clone hebben die je niet kan updaten.

-=Met Een Hamer Past Alles=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Volgens mij is de openbox een clone van zichzelf want er is werkelijk helemaal niets officieel aan die box.

 

De fabrikant heeft niet eens een website, althans ik heb er diverse keren naar gevraagd maar niemand heeft hem mij kunnen noemen.

 

Ik denk dat dus niemand in staat is te zeggen welke openbox het origineel en welke een zogenaamde clone zou zijn.

 

Kwalitatief kan het ook weinig uitmaken, want als je een openbox van binnen bekijkt is het volstrekt onmogelijk daar nog goedkopere componenten in te stoppen. Een clone kan dus onmogelijk slechter zijn wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel


De fabrikant heeft niet eens een website, althans ik heb er diverse keren naar gevraagd maar niemand heeft hem mij kunnen noemen.

Mvg,

Michel



http://####################.en.made-in-c...R-Receiver.html


Zij claimen de producent te zijn.
Alleen de naam van het bedrijf al doet het ergste vermoeden :D:D:D


Groetjes..............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ieder wel over n bepaalde kwaliteit mag praten ,wat hij of zij er voor mening over heeft, het kommentaar erop en de manier van elkaar in de waarde laten lopen dan wel ns uit de hand .

Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen en daarbij de ander onderuit willen halen ,dat is waar het om draait.

daarom reageer ik meestal niet eens , ik vind dat we een fijn forum hebben met goede mods!

tja en voeld iemand zich niet thuis , dan is er n simpele weg

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Terradon

http://####################.en.made-in-c...R-Receiver.html

Zij claimen de producent te zijn.
Alleen de naam van het bedrijf al doet het ergste vermoeden :D:D:D

Groetjes..............


Dat is de grootste illegale clone producent van china.
Niet alleen dreambox, maar alles wat er te clonen valt.

Als dat dan de 'fabrikant' van de openbox is, zou een openbox clone een bizarre vorm van gerechtigheid zijn wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad das de fabrikant die de clones leverd.

 

Dit is de fabrikant van de orginele boxen

 

http://www.openbox.ua/receivers/s9/

 

Clones zullen een tikkie goedkoper zijn en je merkt het pas als je er een te pakken hebt en de laatste firmware erin zet.

 

Dan start je de box opnieuw op zonder kaart erin en drukt op

 

Menu - Tools

 

Vervolgens druk je 777777 ( 888888 igv een S10 ) en dan moet je CCID hieraan voldoen:

 

Citaat:
If the CCID is one of the following "00d0/00ea/085b/0d0c/98a1/98f2/9cf4/9d1a“ congratulatation,

 

Was allemaal binnen 5 minuten gevonden via google

post-41102-1318262253,7752_thumb.jpg

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij hebt het kennelijk binnen 5 minuten gevonden, maar ik heb diverse keren gezocht en het niet gevonden.

 

Ik heb het ook meerdere keren gevraagd op dit forum en niemand kon het antwoord geven.

 

Bovendien is mijn Oekraïens niet zo best en staat er in het Engels nauwelijks enige informatie op die site. wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Citaat:
besteld via markplaats en volgens de verkoper zijn ze origineel


Daarmee heb je dan in ieder geval garantie.....Toch? :D

Mvg,

Michel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...