Ga naar inhoud


[OpenBox] Clones in omloop van de OpenBox?


Binnetie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Nu maar hopen dat ze niet een wat donkerder uiterlijk hebben, met de jassen aan in de zaak staan en hele snelle gymschoenen dragen zoals op de Rue de Brabant in Antwerpen, want dan wordt garantie toch weer een issue. wink

 

Nee hoor, ik zit met je te dollen en hoop dat het goed komt met jouw openbox.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee, maar je hebt dan altijd een adres zodat je weet waar de baksteen door de ramen moet als ze je niet helpen in geval van problemen wink

 

Als het goed is, komt hij vandaag binnen en kan ik er eens mee aan de slag gaan.

Nog tips voor software om kanalen aan te passen?

-=Met Een Hamer Past Alles=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het verhaaltje over de clones, het verhaal gaat dat de Chinezen elkaars clonen nu ook clonen, er vrij wel zeker van zijnt dat de Openbox een clone is..

 

Op basis van de twee foto's (bijlage) zou je volgens de verhalen het onderscheid moeten kunnen maken tussen een "echte" en een clone crazy

 

Het enige wat je uit de foto's volgens mij zou kunnen afleiden is dat de zogenaamde "echte" openbox een beter geslaagd(e clone)/ontwerp is dan de hier weer van afgeleide "clone" en dus blijft werken bij firmware updates..

 

Heb hier zelf een zogenaamde Skybox, dit zou ook een clone moeten zijn, omdat de "Officiele" naam immers Openbox S9 is.

Kan je vertellen dat mijn Skybox domweg een Openbox is of hoe je het ding maar wilt noemen.

 

Wat Michel al eerder in dit onderwerp zij sluit ik me helemaal bij aan:

Citaat:
Volgens mij is de openbox een clone van zichzelf want er is werkelijk helemaal niets officieel aan die box.

post-18836-1318262261,4241_thumb.gif

post-18836-1318262261,4489_thumb.gif

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus ofwel een echte clone of een clone clone.

Allebei cheap en bagger apparaten, geen enkele europese ondersteuning, geen out-of-the-box Mediaguard kaartlezer en geen fastscan mogelijkheid. Dit is een ontvanger die puur als sharing apparaat verkocht wordt om zelfs op het apparaat zelf zo veel mogelijk te kunnen bezuinigen.

 

Koop toch voor 100 euro een apparaat waar wel degelijke Nederlandse garantie op zit en waar je genoemde zaken wel direct fatsoenlijk mee kunt gebruiken.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep klopt ha ha ha.

En dat is nu net waarom deze box zo leuk is, het is een grote verrassing wat je krijgt en wat er wel of niet werkt, en dat alles opnieuw na elke firmware update :D.

 

Maar even zonder dollen, deze box is absoluut niet geschikt om te gebruiken als primaire tuner, slechts leuk voor op de slaapkamer/camping en voor de rest niet teveel van verwachten.

 

Heb je verwachtingen, volg dan lekker M_Z raad op:

 

Citaat:
Koop toch voor 100 euro een apparaat waar wel degelijke Nederlandse garantie op zit en waar je genoemde zaken wel direct fatsoenlijk mee kunt gebruiken.

 

Heb 'm zelf voor de fun en ben er voor die paar euro tientjes wijs mee, neem de tekortkomingen in deze voor lief.

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

net zoals dreambox en vele andere merken komen deze uit het district shenzhen in china,dat er verschil in uitvoeringen zijn kan komen daar ze in verschillende fabrieken gemaakt worden.

voor het geld wat je ervoor betaald zijn dit goede ontvangers.

(zoek maar eens op clonen van auto`s, mensen en embrio`s in china,dat is nog meer verontrustender dan een schotel ontvangertje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Steve
net zoals dreambox en vele andere merken komen deze uit het district shenzhen in china,dat er verschil in uitvoeringen zijn kan komen daar ze in verschillende fabrieken gemaakt worden.
voor het geld wat je ervoor betaald zijn dit goede ontvangers.
(zoek maar eens op clonen van auto`s, mensen en embrio`s in china,dat is nog meer verontrustender dan een schotel ontvangertje)


Inderdaad heb er twee draaien en moet zeggen dat ze perfect draaien. Je kan een clone niet van een niet clone onderscheiden ook niet aan de hand van de ID's . Dat is op andere fora al aan de orde gekomen.

heb zelf een ID wat niet voor komt op de "originele" lijst maar kan gewoon upgraden en de laatste firmware werkt perfect.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Je krijgt geen problemen met de douane, je mag gerust importeren vanuit china.

Alleen de ene keer moet je wel extra invoerrechten betalen en de andere keer niet. Alles wat met DHL komt weet je zeker dat je moet betalen. De laatste keer zending van 3 Openbox +€30 invoerkosten kun je nog niets van zeggen.

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...