tajvdz Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Hallo, Een tijdje terug kwam dit ook al naar voren in een ander topic maar ik wil er toch wat meer over weten. Ik heb een origineel Dream keyboard van iemand gekregen die het bij hem gewoon deed op een wat oudere Newenigma. Ik draaide op OpenPli 2.0 maar ik krijg er helemaal niets mee gedaan. Het ledje in het keyboard knippert als ik een toets indruk maar de box reageert nergens op. Ik gebruik dan toetsen die ook op de afstandbediening zitten, de andere zouden er uit gehaald zijn maar ik hoopte dat dat met Openpli 2.1 weer goed was. Ik ben vandeweek over gegaan naar OpenPli 2.1 maar nog steeds hetzelfde. Ik heb ook eens de nieuwste Newenigma er op gezet maar ook niets. Je kan bij setup iets instellen bij toetsenbord en bij input devices. Kan het misschien zijn dat het door de kanalen mis gaat? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik neem best veel op en ik wil de opnames op een handige manier van naam veranderen. Op de pc is veel te omslachtig.
tajvdz Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 heeft echt niemand hier ervaring mee? ik zal toch niet de enige zijn die zo´n ding heeft?
Harley Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Werkt al zeker een half jaar niet meer in pli, wrom weet ik ook niet. Is mij nooit duidelijk geworden. VU+ Duo2 - PrismCube
tajvdz Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 ok..maar helemaal niet of alleen de lettertoetsen niet? de knoppen die ook de afstandsbediening zitten zouden toch gewoon moeten werken? dat is bij mij niet zo..
Harley Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 ff voor je gekeken, die werken hier wel. VU+ Duo2 - PrismCube
tajvdz Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 ok...en wat heb je allemaal ingesteld in het input devices menu en toetsenbord / keyboard?
Harley Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 niks, zijn dezelfde signalen als de remote. Zitten er wel batterijen in VU+ Duo2 - PrismCube
tajvdz Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 ja zoals in mijn eerste post staat gaat op het keyboard het rode ledje branden als ik een toets indruk
dagg Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Bekend probleem, in pli werkt dat niet (meer). Gemini (oa?) daarentegen nog wel, bij mij werkt een normaal usb-toetsenbord al, ik weet bijna zeker dat het DMM-keyboard daarmee ook samenwerkt. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
tajvdz Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 ja maar hoe is het te verklaren dat de knoppen die ook op de afstandsbediening zitten zoals menu enzo bij mij ook niets doen?
Eise Verbeek Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Bij mij doet ook niets het meer. toetsenbord knippert maar er reageert niet. op mijn 7025 met gemini plugin 3 en iCVS doet het toetsenbord het niet en ook niet op de 800HD met iCVS en GP3 kan het toetsenbord reset worden? wat is de setup code voor de dreambox voor de dream knop?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen