Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Een tijdje terug kwam dit ook al naar voren in een ander topic maar ik wil er toch wat meer over weten.

Ik heb een origineel Dream keyboard van iemand gekregen die het bij hem gewoon deed op een wat oudere Newenigma.

Ik draaide op OpenPli 2.0 maar ik krijg er helemaal niets mee gedaan. Het ledje in het keyboard knippert als ik een toets indruk maar de box reageert nergens op. Ik gebruik dan toetsen die ook op de afstandbediening zitten, de andere zouden er uit gehaald zijn maar ik hoopte dat dat met Openpli 2.1 weer goed was. Ik ben vandeweek over gegaan naar OpenPli 2.1 maar nog steeds hetzelfde. Ik heb ook eens de nieuwste Newenigma er op gezet maar ook niets.

Je kan bij setup iets instellen bij toetsenbord en bij input devices.

Kan het misschien zijn dat het door de kanalen mis gaat? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik neem best veel op en ik wil de opnames op een handige manier van naam veranderen. Op de pc is veel te omslachtig.

Geplaatst:

ok..maar helemaal niet of alleen de lettertoetsen niet?

de knoppen die ook de afstandsbediening zitten zouden toch gewoon moeten werken?

dat is bij mij niet zo..

Geplaatst:

Bekend probleem, in pli werkt dat niet (meer). Gemini (oa?) daarentegen nog wel, bij mij werkt een normaal usb-toetsenbord al, ik weet bijna zeker dat het DMM-keyboard daarmee ook samenwerkt.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Bij mij doet ook niets het meer. toetsenbord knippert maar er reageert niet.

op mijn 7025 met gemini plugin 3 en iCVS doet het toetsenbord het niet

en ook niet op de 800HD met iCVS en GP3

kan het toetsenbord reset worden?

wat is de setup code voor de dreambox voor de dream knop?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen