SnijdeA Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Zijn dit instant opnames of getimede opnames ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 zelf gestarte opnames. in een eerdere post heb ik beide schermen staan. Viel mij vandeweek op toen ik Newenigma even probeerde dat dat 2e scherm alleen kwam als er meerdere opnames liepen. bij 1 opanem stopte hij meteen. Toen zeiden er hier (zie boven) dat het bij Pli ook zo werkt. Bij mij niet. maar misschien is het een instelling waardoor je dat krijgt..
SnijdeA Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Gek, hier werkt het zoals jij wilt, misschien eens een kale image proberen ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 met kale image hetzelfde.. vreemd. ik heb ook nog naar de instellingen gekeken maar zie niets wat er op lijkt. wanneer heb je pli voor het laatst geupdate?
SnijdeA Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Origineel bericht van: tajvdz met kale image hetzelfde.. vreemd. ik heb ook nog naar de instellingen gekeken maar zie niets wat er op lijkt. wanneer heb je pli voor het laatst geupdate? Misschien is het handig om de quote en /quote te gebruiken, omdat het anders lijkt of je zelf alles hebt getypt. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 ik had ook alles getypt. maar welke versie van Openpli gebruik je?
DeBeek Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Met de image van vandaag ( en alle images daarvoor) krijg je altijd het stop selectie scherm te zien als je een handmatig gestarte opname wilt stoppen... Dit is al vanaf de eerste 2.0 zo..
SnijdeA Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Origineel bericht van: tajvdz ik had ook alles getypt. Ah, helder, ik miste even een deel ... ok. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 Origineel bericht van: DeBeek Met de image van vandaag ( en alle images daarvoor) krijg je altijd het stop selectie scherm te zien als je een handmatig gestarte opname wilt stoppen... Dit is al vanaf de eerste 2.0 zo.. ok ik bedoel dit scherm he? Bij Newenigam kwam dat niet als er maar 1 opname aan de gang was, maar er werd vandeweek hier gezegd dat het bij Pli ook niet zou moeten komen. Ik heb OpenPli pas sinds eind mei dus de versies daarvoor heb ik nooit gezien.
bigtwin Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Dit scherm kun je beinvloeden door de skin die je gebruikt. Bij Magic-HD bijvoorbeeld kun je dit krijgen, maar bij Magic-EHD weer niet. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
DeBeek Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Raar dan.. bij mij staat de Magic-EHD skin erop maar krijg dit scherm ook te zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen