vGnp Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Er is een nieuwe versie uitgekomen, met o.a. nieuwe functionaliteit: --> KLIK <-- vGnp 1 VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Ziet er prima uit en werkt goed
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Helaas werkt het toevoegen van talen (bij mij) niet goed. Ik heb geprobeerd de taal Nederlands toe te voegen via de editor maar dat lukt niet. Met een ge-editte taal module van de vorige versie gaat het wel goed maar dan heb je niet alle regels en om die nou handmatig 1 voor 1 na te lopen gaat mij ook wat te ver.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Zo erg is een engelse of duitse versie toch niet?
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik zeg ook niet dat het erg is maar ik vind het wel leuk om daar de Nederlandse taal aan toe te voegen net als de vorige versie maar helaas gaat het met deze versie om de één of andere reden niet (goed).
Nowtv Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Ook hier met de NL taal de zelfde ervaring.
skippie1770 Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Live TV werkt niet hier : 'The system cannot locate the object specified ... Linie: 0' Windows 7 - 64bit Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Loui (K) Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Zo erg is een engelse of duitse versie toch niet? Nee oke maar niet ieder is daar goed in dus zou het idd handig zijn als ze de talen toevoegen die je kan kiezen.
sjumpie Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 hoi hoe bewerk ik de zenderlijst dan met editor gr sjumpie
Loui (K) Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Origineel bericht van: sjumpie hoi hoe bewerk ik de zenderlijst dan met editor gr sjumpie Dat zou ik niet met DccE2 doen maar met DreamboxEditor doen DreamboxEdit
Loui (K) Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ik zeg ook niet dat het erg is maar ik vind het wel leuk om daar de Nederlandse taal aan toe te voegen net als de vorige versie maar helaas gaat het met deze versie om de één of andere reden niet (goed). Als het iemand lukt om een nederlandse file te maken zou mooi zijn om die hier neer te zetten mij lukt het nog niet.
Ronsworld Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik ben er mee bezig, moet het even uitpluizen, tekst vertalen en inkloppen. Ik kom er ASAP op terug. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Catastrofus Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 DCC is nergens voor nodig. ssh/telnet naar je box + dreamboxedit en je hebt alles wat je nodig hebt. Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: sjumpie hoi hoe bewerk ik de zenderlijst dan met editor gr sjumpie Dat zou ik niet met DccE2 doen maar met DreamboxEditor doen DreamboxEdit 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Loui (K) Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Origineel bericht van: Catastrofus DCC is nergens voor nodig. ssh/telnet naar je box + dreamboxedit en je hebt alles wat je nodig hebt. Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: sjumpie hoi hoe bewerk ik de zenderlijst dan met editor gr sjumpie Dat zou ik niet met DccE2 doen maar met DreamboxEditor doen DreamboxEdit Maar het is wel een handig hulpmiddel als je niet zo goed bent in telnet commando's,En idd niet als Settings Editor gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen