Hageneis Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Het valt me de afgelopen week op dat de EPG wat achter lijkt te lopen: zo zie ik net op Ned3 om 19:35 nog Dance Academy staan terwijl die eindigt om 19:29. Nog iemand die dit heeft? Het is met name vervelend met opnames omdat ik dan later niet meer snel kan zien waar een opgenomen docu over gaat. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
opzolder Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Mij ook opgevallen. Met Duitse ontvanger van Technisat. Ik dacht, dat het daaraan lag: Duitse EPG doet het wel goed, Nederlandse niet. Kennelijk ligt het probleem bij Digitenne zelf. Groeten van de zolder.
EdjeKroketje Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Origineel bericht van: Hageneis Het valt me de afgelopen week op dat de EPG wat achter lijkt te lopen: zo zie ik net op Ned3 om 19:35 nog Dance Academy staan terwijl die eindigt om 19:29. Nog iemand die dit heeft? Het is met name vervelend met opnames omdat ik dan later niet meer snel kan zien waar een opgenomen docu over gaat. Wil je eens kijken of het nu nog zo is? Ik heb even snel gekeken maar het lijkt wel ok nu. Netwerk tijd loopt in ieder geval wel goed.
Hageneis Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 Nee, nog steeds het probleem met EPG die 'achterloopt'. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
EdjeKroketje Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Origineel bericht van: Hageneis Nee, nog steeds het probleem met EPG die 'achterloopt'. Speciale zender? want ik zie het niet. blijft er niets iets hangen? wat gebeurt er als je heen en weer zapt? nog steeds hetzelfde?
Hageneis Geplaatst: 16 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2011 Origineel bericht van: EdjeKroketje Origineel bericht van: Hageneis Nee, nog steeds het probleem met EPG die 'achterloopt'. Speciale zender? want ik zie het niet. Nee, Ned1/2/3, Discovery en National Geographic Citaat: blijft er niets iets hangen? wat gebeurt er als je heen en weer zapt? nog steeds hetzelfde? Met zappen lost het niet op. Ik zal vanavond eens de spanning voor een minuut van de PVR afhalen, op de antieke Samsung (hardwareversie 1!) bij mijn bed heb ik zo te zien geen probleem, maar die staat ook meestal echt uit (hardwareversie 1 heeft namelijk een wipschakelaar achterop). Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Hageneis Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Het lijkt er wel op. Ik hou nog wel even 'verhoogde dijkbewaking'. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen