Ventura Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Origineel bericht van: river Ik heb een andere vraag is een schotel met een motor een goede optie? is volgens mij goedkoper Schotel met een motor is lastiger uit te richten dan een visiosat schotel. Ook het omschakelen tussen satellieten duurt langer. En op den duur gaat men aan ergeren.
guykers Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Dat is een plug-in, programma is eenvoudig via een zoekmachine te vinden Je laad een settingslijst in jouw reciever. en stemt de reciever af op een kanaal welke je wild bekijken. moet jouw laptop maak je een verbinding met jouw reciever door de plug-in kun je nu de signaalsterkte bekijken Door nu met de laptop het dak op te gaan kun je eenvoudig de schotel africhten. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
river Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 maar is deze plugin ook te gebruiken voor de rebox RE-4200HD PVR en waar kan ik de plugin vinden voor de laptop?
Ventura Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik zal zeggen ga eens daar op googlen. Succes verzekerd.
river Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 Nou ik ben een leek op sateliet, maar ik heb deze site gevonden http://www.***ongewenste_url***/Downloads.php maar ik weet nog niet wat ik hier mee moet ik zie niks over rebox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen