Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Hulp en advies gevraagd...


paulvr

Aanbevolen berichten

Ik kocht een tweedehands TF7710HDPVR waarvan ik wist dat een tuner het niet deed. Geen probleem, ik neem zelden iets op. Verder ben ik qua beeldkwaliteit en zapsnelheid best tevreden, hoewel ik super-teleurgesteld was dat er geen blindscan op zit. Verder kocht ik hem vooral omdat ik de tip had gekregen dat hij AAC audio op 60 Oost (TDK etc) kon weergeven maar dat blijkt ook niet zo te zijn. Ook bleek de CAM voor CD verwijderd, iets waar ik ook niet op had gerekend.

 

Maar goed, laten we de wereld positief bekijken, ik wil graag kijken hoe ik het ding op andere wijzen geschikt kan maken:

 

1. Ik installeerde Top-Sat 2.00 en alles werkt prima, maar... kan iemand mij vertellen waar ik zo recent mogelijke settings (liefst van 58 West t/m 71 Oost) kan vinden? Ik neem aan dat ik geen Maxplus/Clarke-Tech zenderlijsten kan omzetten en erin doen?

 

2. Ik heb E2 en Neutrino software gedownload, maar hoe groot is de kans dat er bij het installeren iets misgaat? Is het aan te bevelen of mol ik hier misschien een goede ontvanger mee? Zo nee, welke is best voor cccam gebruik?

 

Elke tip van harte welkom!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...