mega gert Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Beste satters, ik wil een nieuwe image in mijn dm500hd zetten ,maar krijg een fout melding:request failed for /web/powerstate status 404 not found. deze melding krijg ik als ik het via de browser probeer . het ip nummer wordt keurig weer gegeven op het beeld scherm . als ik het dan intype krijg ik de fout melding. wat doe ik fout ?
metoo Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 probeer eens een andere browser ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
rommelaar Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Probeer het nog eens met de firewall uit. Zie net de reaktie van metoo.met internet explorer doet hij het bij mij wel met mozilla niet. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Ronsworld Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Heb je de webinterface er wel instaan? Dit ivm de laatste perikelen hierom. Als die er niet in staat zal het met geen enkele browser lukken. Suc6, HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
mega gert Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 nu met firefox wel contact... maar als ik de file selecteer en op flash button druk gebeurt er vervolgens niets ... ook niet na 5 minuten. (bij mijn dm800 gaat het dan wel goed.) waarschijnlijk zie ik nog iets over het hoofd....
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 allerlei beveligingen stel firefox eens zo in dat hij alles toestaat op IP-adres van de Dreambox ciao Eleanor Blancmange
mega gert Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 het is nu gelukt... ik heb beveiligde modus in het tapblad beveiliging van explorer uit geschakeld en ook de firewall uit gezet. bedankt voor het mee denken.. grt, gert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen