Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hmmm, VP2 en GW werkt goed op mijn humax met allcam.<P>Is het zinvol over te gaan op funcard?<BR>En zo ja, voldoet mijn vp2 dan of moet ik dan aan een andere progger?<P>Coglio
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Moet je alleen ff atmel progger er bij halen, 30 piek ofzo. <P>Exposure.
gamgra Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hi Exposure,<P>Sorry, maar als je een VP2 hebt,heb je geen andere progger nodig voor een funcard.<BR>Alleen de Jumpers van de Vp2 op Atmel stand en bingo.<P>gamgra
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 @Yo gamgra, witzbolt<P>Willem heeft me gemaild dat VP2 GEEN fun kan, alleen piccard en GW.<BR>En VP2 heeft geen jumpers, sorry.<BR>Misschien VP20 wel, dat kan.<BR>Ik ga dus maar voor piccard, DS9 dus.<BR>Jammer, geen fun. Dat lijkt me toch het beste, Atmel proggertje dan maar?<BR>Ervaring mee, Exposure?<P>Coglio
gamgra Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hi Coglio,<P>Rare wereld,<P>Ik ben in bezit van zowel de Vp2 als Vp20, beiden hebben de Atmel jumpers, gebruik de Vp2 uitsluitend voor de 'Fun', de Vp20 werkt beter met mijn laptop.<P>Als ik jou was zou ik die Vp2 maar eens goed bestuderen, die van mij heeft drie jumpers, een voor 3.75 & 6 MHz omschakeling en twee jumpers voor Atmel.<P>Als ik over een Funkaart spreek heb ik het over de Atmel AT90S8515A 24C64 kaart, hier zit waarschijnlijk het misverstand.<BR> <BR>gamgra
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Ahaa, ja, inderdaad.<BR>Maar 1 jumper, keuze tussen 3 en 6!!!<BR>Wat wil dat zeggen?<BR>Hij staat nu op A3.Da's voor GW?<P>A6 is voor ATmel?<P>Coglio
gamgra Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Hi Coglio,<P><BR>Ik heb nu de Vp2 in mijn handen met de seriele aansluiting naar mij toe.<P>Opgelet.... ga je met me meekijken?<P>Aan de rechterzijde zie ik de Phoenix mode schakelaar met het handeltje.<BR>Links van de Phoenix mode schakelaar zie ik drie blauwe jumpertjes.<P>Als jij nu ook die jumpers ziet is je Vp2 geschikt voor de Atmel Pic.<P>De jumper aan de (seriele) voorzijde speelt in het Atmel gebeuren geen rol.<P>De twee andere jumpers moet je 1 pinnetje naar jou toe verzetten, dat is de Atmel Pic positie.<P>En nu ga ik koffie drinken.<P>gamgra
goto Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 De vp2 is de voorloper van de vp20 en heeft maar een jumper nl. voor 3.5/6 mhz.<P>Had zelf een vp 2 maar heb hem omgeruild voor de vp20,heeft iets meer mogelijkheden.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
gamgra Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Hi goto,<P>Heb ik weer wat geleerd; niet elke Vp2 heeft De Atmel Jumpers.<P>Ik ging uit van de Vp2 die ik heb, die is n.l. uitgerust met de Atmel jumpers.<BR>Misschien een nieuwere versie, komt overigens ook van Willem.<P>Gamgra
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 De eerste VP2's zijn niet geschikt voor Atmel, maar de VP2-ATM 1.02 wel en uiteraard de VP20.<P>Grtz. Bullet.
Aanbevolen berichten