Ga naar inhoud


[SAB HD] firmware sab titan


wopla

Aanbevolen berichten


is nu helemaal de weg kwijt,continu booten,kanalen niet decoderen,zaptijd erg lang voor er beeld is of sommige kanalen doen het helemaal niet.

hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?

grt. theo

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet de enige maak even een backup dan 2x fabriek reset daar na de sw er weer op dan de backup dan zal hij het wel weer doen.

 

=================================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben hier ook terug gegaan naar 1.3.42(sinds gisteren) na de laatste firmware's uitgeprobeerd te hebben,daar had ik niet zulke goede ervaringen mee,vastzitten,booten,traag ed. ik moet zeggen tot nu toe heb ik nog niets van dit alles gehad dus blijf voorlopig hier op zitten.

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook met 1.3.42 telkens no-signal (dus beeld op zwart). Het lijkt alsof hij de satelliet helemaal niet meer ziet (kanalenlijst scan geeft steevast no satellites found). Je moet dan een power cycle uitvoeren om weer beeld te krijgen. Daarna heb ik voor ongeveer 1 minuut beeld.

 

't apparaat werkt niet goed dus! Heb nogmaals de 1.3.42 firmware erin geflashed, factory reset uitgevoerd en fastscan laten doen. Heeft niet geholpen. Komt een van jullie dit bekend voor? Gisteren heeft hij het één dag goed gedaan. Er zit een kop op (astra 19 graden), dus geen disec gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...