wlady Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Als ik messenger opstard en ik ga met iemand wat invullen en verstuur het gaat allemaal goed . Maar als ik wat schrijf en er komt een B in voor dat springt hij naar de windows media player. En dat krijg ik maar niet weg. Hoe kan ik dat ver helpen.
Sjattuh Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik kan hier helemaal niets over vinden. Zowel niet als ik op Media Player als wel Live Messenger zoek. Kun je de excacte versie van je live messenger geven, welke windows versie je gebruikt (incl. service pack) en is dit probleem recent? Heb je net messenger geinstalleerd? Of werk je al maanden met deze opzet en is dit zomaar ineens opgedoken? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Greatone Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Messenger compleet van je PC verwijderen en de laatste versie van Messenger opnieuw installeren. Kijk dan of dit probleem zich nog steeds voordoet. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Penthe Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Origineel bericht van: Greatone Messenger compleet van je PC verwijderen en de laatste versie van Messenger opnieuw installeren. Kijk dan of dit probleem zich nog steeds voordoet. Dan krijg je "Windows Live Essentials 2011" Een verschrikkelijk zuig programma wat ik hier na 5 minuten weer van de HD af heb geknikkerd. Daarna uiteraard snel weer Messenger 2009 terug gezet.
Greatone Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Origineel bericht van: Penthe Dan krijg je "Windows Live Essentials 2011" Een verschrikkelijk zuig programma wat ik hier na 5 minuten weer van de HD af heb geknikkerd. Daarna uiteraard snel weer Messenger 2009 terug gezet. Een programma welke jou niet bevalt kan een ander uiteraard wel bevallen, smaken verschillen Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet op de hoogte was van "Windows Live Essentials" hoor, dus het kan best zijn dat het een zuig programma is * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Sjattuh Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Prima programma, enige probleem voor veel mensen is is dat de blokkeer functie totaal verandert is en iedereen die je vroeger geblocked had je ineens weer online ziet en je kan IMen. Zou graag een ander argument willen horen waarom het zuig is. Het ziet (en werkt) er bij mij precies zo uit als de oudere versies (oke oke iets gelikter omdat het mooier is geworden), maar dat moet je even instellen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Penthe Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Gelikter Het ziet er niet uit, en ik wil helemaal niets instellen. Ik wil mijn login en PW invullen en dan moet het zeg maar goed zijn en dat heb je dan ook met messenger 2009. Als messenger 2009 ooit wordt uitgeschakeld omdat je windows live essentials moet gaan gebruiken chat ik wel verder met Skype of install ik een multichat client, en windows live essentials mag van mij .......... Voor de TS zou ik zeggen gewoon messenger 2009 van je HD afmikken en daarna weer opnieuw installeren en dan kijken of je het probleem nog hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen