wijhe Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Goedenavond, Ik heb nog steeds probleem met met topfield 7710 deze is aangesloten op een DUO LND. Ik heb deze doorgelust, ik heb in de beschrijving gekeken maar hier staat nergens hoe nu de LNB moet worden ingesteld met de DESq1.0 en Desq 1.1. Kan iemand mij vertellen hoe deze moeten worden ingesteld, omdat ik enkele HD kanalen Ned1, Ned2, Ned3, SBS niet kan ontvangen. Met vriendelijke groet, Harry Dijkslag
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Ja alleen die zwarte is niet doorgelust maar heeft een dubbele bekabeling. Heb hem bij iemand anders aangesloten en daar doet ie het wel goed. Er werd mij wel verteld dat het misschien met de cam module te maken heeft dat topfield beter werkt met een Aston module dan met een Canaldigtaal module. Is dit zo?
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik heb de LNB instellingen zoals jij gezegd ingesteld en blijf het probleem houden als ik bv rlt 7 kijken en schakel terug naar sbs dan heb ik soms even beeld en dan ineens is het beeld weg. Ik begrijp niet wat er mis is.
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Ja ik heb de adviezen opgevolgd, heb hem voor de zekerheid nogmaals aangesloten op de bekabeling van de andere ontvanger en dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem met de ontvangen (zilver) Enkele HD kanalen ontvangt ie gewoon weg niet het signaal (groene balk) valt dan weg.
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Het rare is Sjaak ben er gisteren mee naar een satellietzaak in Zwolle geweest en hun sloten hem aan en hij deed het daar wel. Ik snap er niet veel meer van.
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Sjaak ik heb het programma gedownload en geinstalleerd op mijn laptop Windows 7 Ik heb een R232 stekker met naar de laptop een verloop van R232 naar USB er gebeurt echter niets als ik deze met elkaar verbindt. groetjes harry
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Sjaak kan het wel dan met een Laptop met Windows 7 en dan met een verloop stekker stekker van RS232 naar USB Omdat mijn laptop geen RS232 aansluiting heeft?
wijhe Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Hallo Sjaak, Ik heb de kabel verlengd zodat ik het programma nu op mijn normale PC kan uitvoeren. Dus nu moet ik een kopie maken van de zwarte topfield en deze gegevens terugzetten naar de zilvere topfield. Maar kan dit wel omdat de zwarte met 2 kabels is aangesloten en de zilvere met maar 1 Waarvan moet ik een kopie van maken de Firmware? Groetjes Harry alvast dank voor al je moeite die je al hebt gedaan
ligth011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 is het mpgelijk dat je de zenderlijst van de 7710 met de hdzenders 1,2,3 online zet
wijhe Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Goedemorgen, Wil jullie bedanken voor al jullie medewerking en tips. Het probleem was dat de voeding en een enkele print niet meer goed functioneren. Groetjes Harry
Gerard 76 Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Top dat je even feedback geeft,veel plezier er nu mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen