lamisha1980 Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 hoi allemaal, ik woon sinds kort in een nieuwbouwwoning en krijg met mijn satelliet geen ontvangst..heb met de schotel alle richtingen geprobeerd,maar ook dat wil niet helpen. is er geen andere mogelijkheid om toch ontvangst te kunnen krijgen?
satencom Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Wat van schotel heb je ,en hoe groot, heeft hij wel vrij uit zicht Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
aaannk Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Origineel bericht van: lamisha1980 hoi allemaal, ik woon sinds kort in een nieuwbouwwoning en krijg met mijn satelliet geen ontvangst..heb met de schotel alle richtingen geprobeerd,maar ook dat wil niet helpen. is er geen andere mogelijkheid om toch ontvangst te kunnen krijgen? Heb je vrij zicht op het zuiden? zie www.satdisphointer daar kun je zien door jouw locatie woonplaats, adres invullen en invullen satelliet ASTRA 19 oost dan krijg je de azimuth, elevatie, lnbskew (draaïng links/rechts lnb)te zien specifiek voor jouw locatie. hoeveel satellieten wil je ontvangen/ wil/heb je een vaste multifeedopstelling met bijv. ASTRA 19/23.5/28.2 oost en HOTBIRD 13 oost of draaibare opstelling met mogelijkheid om veel satellieten te ontvangen? wat heb je voor een ontvanger? Wiljo
lamisha1980 Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 een normale schotel..dus geen grote en geen kleine..heeft veel uitzicht..heb alle richtingen en posities geprobeerd..het doet helemaal niks..ook werd er verteld dat er helemaal geen ontvangst is in die richting..want het is een 6 etage woning een blok gebouw..ik woon dus aan de linkerkantkant op de tweede etage en er staat nog een oude flat voor dat in september word gesloopt
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 'Kijkt' de schotel ongeveer naar het zuiden?
lamisha1980 Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 de site krijg ik niet te pakken om het te controleren???
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Dishpointer Kijk daar maar ff...
satencom Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Je moet de schotel draaien in de richting waar zon ongeveer tussen 12 en1 uur staat weet je het merk ook, van de schotel, op de zij kant van de klem van de schotel staat een graden instelling, heb je die ook in gesteld, die moet staan tussen de 28 en 30 graden Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
schapi Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Zou je ook kunnen vertellen wat de maat van de schotel is , wat voor lmb en wat voor ontvanger en hou oude of nieuw de coax is, meet eerst eens of er wel spanning naar de lmb gaat, want het zuiden moet je zelfs door glas kunnen ontvangen, met gordijnen dicht. Eerst maar ns meten, tevens kun je je huis ook op google earth vinden en zien of je vrij zicht naar het zuiden hebt. Groet Schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Origineel bericht van: schapi Eerst maar ns meten, tevens kun je je huis ook op google earth vinden en zien of je vrij zicht naar het zuiden hebt. De link naar dishpointer was al geplaatst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen