siske Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik ben aan het twijfelen voor de aankoop van een Xtrend ET9000 of een Duolabs QBox HD. Voor zover ik weet kan ik enkel bij de QBox een (of meerdere) extra DVB-S2 Twin Tuner(s) steken. De bedoeling is dat ik verschillende programmas kan opnemen op hetzelfde tijdstip. In de reclame die ik lees kan ik met de XTrend eventueel 5 programmas opnemen en 1 live bekijken. Ik kan dit moeilijk aannemen. Kan iemand mij hierin helpen ? Bedankt voor elke response.
RobbieT Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Je kan 5 programma's tegelijk opnemen en 1 kijken, alleen moeten alle zenders op maximaal 2 transponders zitten. Ik weet niet hoe de support en de images voor de Qbox zijn. Qua hardware is het een interessante box die wat meer richting de DM8000HD neigt. De ClarkeTech/Xtrend ET9000 en de VU+ DUO hebben als voordeel dat een paar goede imagebouwers ermee bezig zijn. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
henrybu Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik heb net de xtrend ET9000 aangeschaft, wel even wennen. Maar het opnemen en van meerdere zender werkt perfect, zelfs kan je erbij nog tv kijken. Ik ben niet echt een hobby man op sat gebied, maar er zitten echt ontelbare mogelijkheden op waarvan ik elke dag nieuwe bij leer. Ook vind ik de interne kaartlezer een stuk stabieler werken als de CDS module. Ook vind ik het makkelijk dat de xtrend op te nemen is in het netwerk zodat je op elke computer in je netwerk je opnames kan bekijken. Succes met je keuze.
freekie Geplaatst: 12 augustus 2011 Geplaatst: 12 augustus 2011 Hier in het bezit van ct et9000 ben er zeer te vreden mee,werkt goed en natuurlijk zijn er altijd wat puntjes die verbeterd kunnen worden,maar ik ben er tevreden mee. groeten freekie CT. ET9000 open pli2.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen