Ga naar inhoud

[Belabberde ondertiteling in het image VTi.]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie gebruikt wel eens de ondertiteling van VTi, ik vind deze zeer slecht leesbaar. Veel te lange zinnen, kleur slecht leesbaar, soms een van de twee regels midden in het beeld.

Dat het beter kan bewijst PLi, maar ik geef de voorkeur aan VTi en hier moet het ook goed kunnen.

Ik bedoel hier niet de DVB Subtiteling mee, zoals meegezonden bij bijv. TV 5 Monde Europe.

Ik heb het er op volgende link ook al over gehad:

http://www.vuplus-support.org/wbb2/threa...er=0&page=6

Hoe meer mensen dit melden bij het VTi / Vu+-team, des te groter de kans dat bij een volgend nieuw image, er verbetering is.

Geplaatst:

Tja... tja... Ondertitels zijn dan ook een specialiteit van PLi, dat hebben ze zelf met noeste arbeid gerealiseerd. Misschien kun je je i.p.v. te klagen vrijwilliger zijn om hetzelfde bij de overige images te realiseren?

• Beheerder
Geplaatst:

Wat een raar antwoord op een valide vraag.

Hij hoeft toch zeker geen programmeur te zijn om verbetering te wensen?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Daar komt het wel op neer. Eenvoudige wensjes kan je via een forum uiten en bij een goed project wordt daar wat mee gedaan. Maar zodra iemand veel tijd moet besteden... Reken er maar op dat ze bij VTi nog een lange waslijst aan dingen waarvan de aandacht van het team nog veel belangrijker is.

In de praktijk zal je als je bij openbronsoftware wat wilt je eigen handen vuil moeten maken.

• Beheerder
Geplaatst:
Origineel bericht van: Zuppelan
Daar komt het wel op neer. Eenvoudige wensjes kan je via een forum uiten en bij een goed project wordt daar wat mee gedaan. Maar zodra iemand veel tijd moet besteden... Reken er maar op dat ze bij VTi nog een lange waslijst aan dingen waarvan de aandacht van het team nog veel belangrijker is.

In de praktijk zal je als je bij openbronsoftware wat wilt je eigen handen vuil moeten maken.

VTI kan die wijzigingen zo van Pli overnemen. Daar is het open source GPL software voor.

Even een diffje maken en klaar.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@michel,

Ja, als PLi hier de helpende hand zou kunnen uitreiken en omgekeerd VTi weer voor iets dat in PLi niet zo lekker loopt.

OH ja, ik ben zeker geen programmeur en heb ook geen idee wat ik zou kunnen doen.

@Tonskidutch,

Nee, dan kan je je ontvanger net zo goed op teletekst zetten en dan 888 of 150 voor Duitse zenders. Het moet gewoon zo werken als bij PLi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen