eagle Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Hallo allemaal heb zitten zoeken maar echter nog geen antwoord kunnen vinden is BVN op hotbird te zien ? (turkije) gr eagle
Terradon Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Hoi, Hier vind je meer info, http://www.bvn.nl/tekst/zuid_oost_europa Zo te zien moet dat geen probleem zijn. Groetjes.............
eagle Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 dank voor je reactie volgens bvn moet het goed te doen zijn maar gebruikers terplekke schrijven van niet (hun eigen forum) vandaar mijn vraag hier
Terradon Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Hoi, Wat voor gebruiker hebben we het dan over toch niet campers met schoteltjes van rond de 40 cm die van alles verwachten....mijns inzien heb je toch minimaal 80 cm met een goede lnb nodig en dan ook nog afhankelijk waar je zit het is een groot land. Groetjes............
eagle Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Hallo Terradon nee geen camper gebruikers maar lokale gebruikers maar ik ga over twee weken heen (urgup ) zal zelf eens proberen Dan hoop meer te kunnen schrijven ,bedankt voor het meedenken gr eagle
Terradon Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Hoi Eagle, Ben benieuwd naar je bevindingen daar, alvast prettige vakantie gewenst Groetjes......
eagle Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 dankje Terradon ik ga het proberen met een 90 cm wok en een invacom lnb (setje van pa en ma ) gr eagle
eagle Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Zıt nu ın plaatsje Urgup mıdden Turkıje schotel 80 cm geplaats en perfect beeld op BVN en de rest gr eagle
Ant Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Mijn schoonouders kijken in Oman (ligt nog voorbij Saoedi Arabië) met een 120cm schotel. Dus maak je geen zorgen, gewoon even goed uitrichten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen