Woaghalz Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Hoi Allemaal, Heb sinds 3 dagen een 800se bevalt goed tot nu toe, maar er zit een min puntje aan. Ik krijg namelijk de rotor configuratie niet goed. Er heeft altijd een dm500 aan de rotor gehangen en altijd beeld maar met de 800se krijg ik geen beeld wat ik ook instel, wat zou dit kunnen zijn, ook via fijn afstemming lukt het niet om beeld te krijgen, ik heb of zwart beeld of ik krijg de melding afstemmen mislukt. Zet ik hem op de vaste opstelling dan werkt hij meteen maar op de rotor niet. Wat zou dit kunnen zijn??? Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Heb je het al geprobeerd met een (standaard) settingslijst?
Woaghalz Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik heb gewoon de settingslijst van satje07 er in staan, dit moet normaal gesproken toch geen probleem zijn, als ik de settings van henksat er in heb dan doet die op de vaste multi opstelling het weer niet. En met de standaardlijst bedoel je als image er fris op zit. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik bedoelde inderdaad een settingslijst die je hier kunt downloaden. Uiteraard voor een draaibare set.
Woaghalz Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Zal de henksat draaibaar er in zetten, post straks of het gelukt is. Langzaam begin ik het te snappen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik ben benieuwd. Verder neem ik maar aan dat je je settings voor je rotor hebt overgenomen van je oude DM500, toch??
mikjemo Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 heb je na de motor nog een switch of monoblock er tussen? Of alleen een enkele LNB?
Woaghalz Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Hoi, Gewoon, Ontvanger > Rotor > Enkele Lnb Settings van henksat draaibaar werkt ook niet. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
ferrarisat Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 staat je tuner conig wel goed? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
denbosch Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Bij instellingen ga je naar zender zoeken. Dan tuner configuratie. Je klikt op de betreffende tuner. Configuratie modus is eenvoudig. Modus is rotor En je moet je coördinaten invoeren waar je woont. Dan zou het moeten werken.
1pm Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 zal inderdaad weleen instelling zijn wat niet goed staat 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Woaghalz Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 Hoi allemaal. Probleem is even opgelost, heb net even de kabels van zowel de multi opstelling als van de rotor omgewisseld zodat er in de kamer weer door vrouwlief tv kan worden gekeken. Maar omdat ik hier de 800se van mijn zwager ook nog heb staan wil ik bij deze proberen de rotor wel aan de praat te krijgen. Ik heb exact de instelling van de modus zoals hierboven ook en heb daarbij exact de coordinaten zoals in de 500 en toch pakt hij hem niet. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen