fjskmdl Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Via openpli heb je standaard een webinterface waarop je de epg per kanaal kan zien. Maar ik zou via de webinterface graag een overzicht krijgen zoals bij de crossepg (rij=channel, kolom = tijdstip). Op deze manier is het makkelijker om timers toe te voegen. (anders moet ik per kanaal op het epg icoon klikken en dan de timer instellen. (niet handig als ik niet weet op welk kanaal iets uitgezonden wordt.) Is hier een oplossing voor?
Moderator wiz Geplaatst: 13 augustus 2011 Moderator Geplaatst: 13 augustus 2011 als je alle epg info toch hebt zou ik eens kijken naar cooltv guide als ik jou was, die doet precies wat je wil. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Togan Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Je kunt er ook "Merlin-EPG" opzetten. Je hebt dan op één scherm meerdere zenders naast elkaar, verdergaan door op > van de cirkel te drukken. Ook kan je vanuit deze EPG programmeren wat je wilt opnemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen