Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds deze middag is het geluid uitgevallen op mijn Technomate 1500 sateliet decoder. Ik heb op al mijn zenders beeld, alleen komt er een grommend geluid uit de boxen. Wat zou er aan de hand zijn? Heb een oude decoder aangesloten en die geeft wel geluid en beeld. Decoder kapot? frown

Geplaatst:

Scart aansluiting danwel kabel een beetje gammel misschien?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

probeer eens via composiet aansluitingen (rood en wit). Als deze stil blijven, dan vrees ik inderdaad voor uw ontvanger...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Geplaatst:

Dank voor reactie, vrees ook dat decoder de geest heeft gegeven, scart is in orde en composiet aansluitingen (rood en wit) werken in andere omstandigheden goed. Heb wel pech dat mijn sat shop voor 3 weken dicht is wegens jaarlijks verlof en in de oude decoder krijg ik mijn kaart maar niet geactiveerd. Het is zodoende behelpen met BVN.

Geplaatst:

Ik heb de 3500D USB. Bij slecht signaal is ie wel eens gecrasht en de RF-modulator stopt heel af en toe vanzelf, maar dat gaat over met de stekker uit te trekken en 'm weer in te pluggen.

Alvorens 'n 1500 weg te gooien, zou 'k het niet kunnen laten de laatste software nog eens te (her)installeren

Geplaatst:

...mijn technomate 1500 staat hier (in antwerpen) als reserve. Ge kunt deze gerust ophalen en voor drie weken gebruiken!

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Geplaatst:

Hartelijk bedankt voor het aanbod smilelaugh ,maar een vriend komt morgen nieuwe software plaatsen in de oude decoder(laatste software was reeds van april 2006), vanaf morgen kan ik die voorlopig gebruiken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen