aj Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 ik heb de volgende vraag ik wil graag iv ontvangen op mijn laptop nu heb ik een ontvanger van philips dsr 7141 bestaat er iets dat via de hdmi uitgang een signaal uitzend dat ik kan ontvangen op mijn laptop
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Zowel op je ontvanger als op je laptop is HDMI een uitgang en niet een ingang. Dat gaat dus niet werken.
aj Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 ik heb geen hdmi op mijn laptop maar dacht mischien kan ik een signaal van de ontvanger omzetten via wifi of iets dergelijks
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Nee, als je tv wilt kijken op je laptop dan zijn er wel alternatieven. Bijvoorbeeld je koopt een Dreambox, waarmee je tv signalen kan streamen via je netwerk. Maar ja, dat vergt dus de aanschaf van een andere ontvanger.
aj Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 dat is inderdaad een wat prijzige oplossing
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik denk dat er evenwel nog wel andere oplossingen zijn, maar die zullen niet goedkoper zijn vrees ik.
aj Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 ik heb nu een kastje waarbij ik een scart zignaal om kan zetten naar usb ik dacht mischien is er ook zoiets te koop voor een hdmi naar draadloos mag wel iets kosten maar als ik kijk maar een dreambox zijn die al 300 +
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Met een Vu+ kan het ook trouwens, elke ontvanger die is gebaseerd op Enigma(2).
Erdellod Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik denk aan een Slingbox Pro HD, maar valt me tegen dat je hun viewer software moet gebruiken, is wel gratis voor pc maar niet voor nokia. Er is een aanbieder in NL voor €250 maar goedkoop is dat zeker niet...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Voor die toepassing zou ik niet direct een Slingbox kopen geloof ik, maar dat mag iedereen natuurlijk zelf weten.
Erdellod Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Eens hoor. Da's 'n oplossing voor willekeurige HDMI=>wifi, maar in deze situatie...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Precies. Zonde van de eurootjes als je het mij vraagt.
aj Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 ik begrijp dat het niet mogenlijk is om alleen het beeld en geluid signaal naar de laptop te sturen is? ik wou de laptop alleen maar als soort tv gebruiken en de verdere bediening gewoon op de ontvanger te houden ik wou de ontvanger vast in de caravan inbouwen en de laptop draadloos als tv gebruiken
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Dat zal dus niet gaan zoals jij het wilt, helaas.
aj Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2011 is het wel mogenlijk om iets via de usb poort aan te sluiten (bedraad)?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen