hro Geplaatst: 16 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2011 Origineel bericht van: Sverige Nog een klein foutje... Belsat is geen Poolse zender maar een zender uit Wit-Rusland. Overigens is "up/downlink" een heel erg interessante publicatie! Gefeliciteerd! De taal ben ik niet machtig... daarom was ik uitgegaan van wat er bij KingOfSat als land staat: Polen. Maar als ik doorklik naar de site van Belsat (belsat.eu/be) dan zie ik dat de tekenset meer Russisch is. Zal het dus in nummer 11 rectificeren en ook in de 'kanalenlijst hans' aanpassen (van boeket Polen naar Oost-Europa/Wit Rusland). En RTL8 HD zit uiteraard op 23 oost, dat was een vergissing.
sat87 Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik denk dat Kingofsat gelijk heeft. Het is net zoals in het begin van RTL voor uitzendingen naar Nederland (ze zonden uit vanuit Luxemburg om de media wet te omzeilen). In Wit Rusland is de media aan strenge regels gebonden vandaar dat het hoofdkantoor in Polen staat. Ook Lyngsat geeft polen aan. Het is een zender uit Polen voor Wit Rusland Zie deze link voor meer info News3.0 Media Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Sverige Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Origineel bericht van: sat87 Ik denk dat Kingofsat gelijk heeft. Het is net zoals in het begin van RTL voor uitzendingen naar Nederland (ze zonden uit vanuit Luxemburg om de media wet te omzeilen). In Wit Rusland is de media aan strenge regels gebonden vandaar dat het hoofdkantoor in Polen staat. Ook Lyngsat geeft polen aan. Het is een zender uit Polen voor Wit Rusland Zie deze link voor meer info News3.0 Media ja, dat is correct, maar zelf zou ik het dus niet een Poolse zender noemen... jouw omschrijving is de beste denk ik uit polen voor wit-rusland. In een zenderlijst hoort hij wel bij Witrusland... RTL is inderdaad hetzelfde geweest, net als TV3 in Zweden, die vanuit Engeland kwam, omdat in de beginjaren van TV3 in Zweden geen commerciele tv toegestaan was... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Edgario Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Origineel bericht van: Sverige RTL is inderdaad hetzelfde geweest Sterker nog: dat is nog steeds het geval, want ze hebben geen Nederlandse zendmachtiging, maar een Luxemburgse. Maar ik dwaal af/offtopic. Leuke en zeer nuttige informatie. Heb de andere uitgaven ook binnengehaald en ga ze zeker lezen, bedankt. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
iemand Geplaatst: 19 augustus 2011 Geplaatst: 19 augustus 2011 Bedankt voor het leesvoer in nummer 10 ! gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen