Ga naar inhoud


Fortec 5400Z


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben op het moment in bezit van een echostar 2500IP en wil binnenkort een nieuwe receiver aanschaffen. Helaas ben ik nog een groentje en weet ik niet precies wat een verstandige keuze is met het oog op de toekomst... (seca 2 en viaccess 2). Na een gesprek met een satteliteshop in Adam ben ik er nog niet echt wijzer van geworden en zou graag een balletje op willen gooien... Ik twijfel over het volgende: Humax vs. Huyundai vs. Fortec vs. Receiver in combinatie met een Magic module...

 

Ik hoop dat iemand me hiermee op weg kan helpen waardoor ik een gedegen keus kan maken...

 

Alvast bedankt.

 

Boefie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je er dan toch een magic module bij wil kopen, dan zou ik zeer zeker een andere receiver dan deze drie nemen. De Hyundai, Humax en FS zijn alle drie te patchen naar x in 1 Allcam(of zijn al gepatcht).

De Magic Module gaat nog eens een keer deze mogelijkheid bieden, dus waarom dubbelop doen. Daarbij biedt de Magic Module nog meer mogelijkheden dan AllCam zoals: orginele Irdeto 1 (en 2), orginele Seca 1 (en 2), orginele Viaccess 1 (en 2).

Als je dan echt een leuke receiver erbij wilt hebben, dan zou ik kiezen voor de Topfield (als je er veel centen voor over hebt) of anders voor een Humax 5100.

 

Groeten A-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...