Ga naar inhoud

[DM800HD] kan ik ergens nog Openpli 2.0 downloaden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Inmiddels is openpli bij 2.1 aanbeland. Kan ik nog ergens een 2.0 versie downloaden? Of is de versie van 2 januari die op de site van pli staat de 2.0 versie?

Mvrgr,

Bert

Geplaatst:

Hallo denbosch,

Ik heb me laten vertellen dat er ten opzichte van 2.0 zaken ontbreken (webinterface, youtube player in de plugin lijst,...). Is dat onjuist, dan is 2.1 het proberen waard.

Mvrgr,

Bert

Geplaatst:

Heb gisteren ge-upgrade naar 2.1.Nu crashed de mytube plugin,en de IMDB plugin "vindt"ook niks meer.(Op DM500HD en DM800)

Is maar even ter info,zal wel een fix voor komen.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

beide plugins ge-upgrade binnen DMM-GP3, werken weer smile

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dream1975

Ps. Dit is een OpenPLi topic, wat heeft dat met GP3 te maken?

Was hoofdzakelijk een tip dat het mogelijk met een upgrade onder pli ook weer zou kunnen werken? De fix was er in ieder geval al...
En och, ik zie vaak genoeg pli-gekwebbel/inbrakerij, andere images verdienen ook wat aandacht en respect.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

Wie nu nog met Open pli 2.0 draait zou gewoon moeten overstappen naar Pli 2.1 om verdere problemen te voorkomen.in de komende tijd wordt 2.1 steeds verbeterd terwijl 2.0 niet meer wordt geupdate.

Geplaatst:

maar openpli 2.1 draait op mijn dm800 zo traag als dikke str*nt bij het opstarten van de box of enigma. Eenmaal gestart is het gewoon de oude. Daarnaast zie ik nog niet veel extras voor de dm800 dus echt haast maken met upgraden zou ik niet doen als 2.0 nog prima draait.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Obi Wan
maar openpli 2.1 draait op mijn dm800 zo traag als dikke str*nt bij het opstarten van de box of enigma. Eenmaal gestart is het gewoon de oude. Daarnaast zie ik nog niet veel extras voor de dm800 dus echt haast maken met upgraden zou ik niet doen als 2.0 nog prima draait.

Kijk als je verder geen eisen steld en puur voor het kijkplezier gaat dan hoefd je niet te updaten dan voldoet nog de simpelste image die er is.Maar ik bedoel gewoon hiermee te zeggen als je wil experimenteren dan zou je moeten overstappen.
Geplaatst:

idd. alle openpli x.xx zijn beta images. DWZ: alleen voor testen en niet voor dagelijks gebruik. Dat het allemaal 'toevallig' prima werkt is mooi meegenomen.

Als het onverhoops niet werkt is het prettig dat je issues meldt op pli forum zodat er weer wat verbetering aangebracht kan worden.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Obi Wan

Volgens mij heeft dat te maken met de Dream TPM checks voor plugins. PLi had dit uitgezet zodat de box sneller op zou starten. Na de discussie dat de maker van enkele plugins deze enkel op Dreamboxen wilde hebben draaien is deze controle weer ingebouwt en zorgt voor een langere boottijd (juist de reden waarom PLi de controle eruit had gehaald).

DRM, het blijft altijd de gewone eindgebruiker die er last van heeft en schiet zijn doel altijd voorbij (de betreffende plugins zijn zonder check gewoon met Google te vinden, dus het niet gebruiken hiervan op andere boxen wordt er niet mee voorkomen). Het enige wat Dream ermee bereikt is dat Dreamboxen langzamer opstarten in vergelijking met andere merken die deze checks niet hebben (maar wel de gepatchte plugins).

Ik als Dreamboxbezitter/fan van het eerste uur die ook bij familie altijd Dreamboxen heeft aangeraden/geplaatst begint door dit soort zaken toch meer te denken dat de volgende ontvanger/advies misschien toch een ander merk gaat worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen