Awake Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Hallo, Ik heb net OpenPLI 2.1 geinstalleerd. Alles werkt goed, behalve de compact flash kaart met mijn picons. Bij OpenPLI 1.0 werd deze automatisch gemount, maar nu gebeurd dat niet. Bij de opdracht 'mount' verschijnt de cf kaart kan ook niet. Ik heb in /media een map aangemaakt met de naam 'cf' (want deze ontbrak) en vervolgens geprobeerd met mount /dev/hdc1 /media/cf de kaart te mounten. Maar dan krijg ik de cryptische melding: no such file or directory. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Hoe kan ik überhaupt zien of de compact flash kaart hardwarematig is herkend? Hij werkte voorheen dus prima! Alvast bedankt voor jullie hulp !
dagg Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 probeer eens /dev/sdd1 ? zo staat het hier met een cf .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
SnijdeA Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Even vanuit OpenPli formatteren ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen