Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Hallo allemaal, Ik ben op het moment in bezit van een echostar 2500IP en wil binnenkort een nieuwe receiver aanschaffen. Helaas ben ik nog een groentje en weet ik niet precies wat een verstandige keuze is met het oog op de toekomst... (seca 2 en viaccess 2). Na een gesprek met een satteliteshop in Adam ben ik er nog niet echt wijzer van geworden en zou graag een balletje op willen gooien... Ik twijfel over het volgende: Humax vs. Huyundai vs. Fortec vs. Receiver in combinatie met een Magic module... Ik hoop dat iemand me hiermee op weg kan helpen waardoor ik een gedegen keus kan maken... Alvast bedankt. Boefie.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Hoi, Het hangt er helemaal vanaf wat je nu eigenlijk zoekt, is je schotel draaibaar of niet. Ik heb zelf geen draaibaar systeem en heb een phillips ontvanger. Voor mij werkt dit prima en ik heb nog geen problemen gehad. Wel gepatched naar V9.6. Wat zenders betreft heb ik er genoeg. Dus de keus ligt geheel bij jezelf. Bij een draaibaar systeem kun je het beste iets meer uitgeven zodat je er jaren plezier van kan hebben. Groetjes Aprilia RSV-Mile
CB1 Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Ik zou als ik ging draaien(niet slecht bedoeld voor de gepatchte seca doosjes)toch kiezen voor een optie of hyundai / humax en dergelijke ontvangers. Ik zie toch regelmatig dit op zwart dat op zwart premiere op zwart. Nou ik heb premiere op een humax5400z(ongepatched) met een oude irdeto module en seca op een aston 1.05. Premiere heb ik geen last mee ook niet met geen geluid enzo. Alles werkt gewoon. Dus als ik jouw was wist ik het wel. Greeetz cb1
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Als ik een Huyundai of Fortec (te patchen receiver) zou kopen.. Kan ik deze dan zelf patchen of moet er hardwarematig aanpassingen plaatsvinden. En hoe zit het met de garantie. Bestaat de mogelijkheid om een gepatchte receiver weer in oude staat te krijgen?? Er wordt veel over patchen geschreven in de forums maar ik heb nergens kunnen lezen dat een van de merken hierboven vermeldt hardwarematig moeten worden aangepast. Voor de Humax heb ik begrepen dat dit wel moet als je meer uit je box wil halen... (Viaccess en Seca)
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 Van de Hyundai heb ik geen idee. De Fortec komt reeds gepatched uit de fabriek. Dus geen gedonder met garanties in die zin. De Fortec heeft een aparte sectie op dit Forum daar worden alle ins en outs van deze receiver beschreven. Groet Michel,
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 op de huyndai kun je een oudere patch terugzetten dus indien je hem zou terugsturen voor reparatie ofzo verwijder je de allcam patch en dan heb je ook geen probleem met garantie. Het zou dus wel een probleem zijn indien je de reciever niet meer kunt opstarten waardoor je een allcam patch niet kunt verwijderen, geen idee wat er dan zou gebeuren met de garantie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen