Obi Wan Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 De plugin werkt fantastisch!!! Zie deze LINK! om hem te downloaden (officieel van het CT forum, geupload om hem voor ons op het s4a forum toegangelijk te maken heeft iemand al ervaring met de KeySonic KSK-3201 draadloze toetsenbord configuratie welke wordt aangeraden op het CT forum? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Beheerder Michel Geplaatst: 5 september 2011 Beheerder Geplaatst: 5 september 2011 Zoals ik had verwacht is deze geheel gebaseerd op de proprietary Opera HBBTV webbrowser SDK. http://media.opera.com/media/b2b/Opera_Devices_SDK_PS.pdf Die SDK kan je gewoon kopen en is niet eens zo gek duur. Het is te verwachten dat deze (of vergelijkbare) plugin binnenkort op meerdere boxen zal werken. Deze plugin heeft bij lange na geen 512MB RAM nodig. Dat is gewoon een sprookje. Hij kan zelfs op een device met 64MB RAM draaien als het moet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
zatnieuws Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Hallo obi wan, Gaaf is ie he Zit nu al de hele na middag/avond te surfen en chatten op 42" Ik gebruik een palmkey die is redelijk verglijkbaar met die jij noemt alleen heeft deze een touchpad en geen trackball. Installatie was in ieder geval plug en play. Hoop dat je hier wat aan hebt.
zatnieuws Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Hallo Michel, je hebt helemaal gelijk alleen heb je dan nog maar weinig schik van je ontvanger. Ik heb hier een dm8000 met 4 sat en rytec epg geladen en dan is er nog maar een paar mb geheugen vrij. Dat zou dus betekenen dat ik als ik even wil surfen ik eerst enigma2 zou moeten stoppen en dan de browser plugin pas kan starten. Ok ik zou misschien ook geen epg kunnen laden maar dat gaat wel ten koste van mijn gebruiksgemak. Maar technisch gezien heb je absoluut gelijk, het kan, maar ik neem aan dat de 7020hd niet voor niets ook meer geheugen aan boord gaat krijgen als ze met de huidige opzet het ook voor elkaar zouden kunnen krijgen. Wat ik zo zie gebruikt de browser plugin op de et9000 rond de 40/50 mb (met sat4all geladen) en dat heb ik gewoon niet op de dm8000 over. Je zou eventueel nog swap kunnen overwegen maar daar wordt het in ieder geval nooit sneller van en dat zie ik daarom ook enkel als hack en niet als optie. Ik zou het nog overwegen als ik bijvoorbeeld wel opnames zou kunnen doen tijdens het browsen maar zonder dat enigma2 loopt lijkt me dit niet mogelijk.
fransken Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: Michel Zoals ik had verwacht is deze geheel gebaseerd op de proprietary Opera HBBTV webbrowser SDK.http://media.opera.com/media/b2b/Opera_Devices_SDK_PS.pdf Die SDK kan je gewoon kopen en is niet eens zo gek duur. Het is te verwachten dat deze (of vergelijkbare) plugin binnenkort op meerdere boxen zal werken. Deze plugin heeft bij lange na geen 512MB RAM nodig. Dat is gewoon een sprookje. Hij kan zelfs op een device met 64MB RAM draaien als het moet. Mvg, Michel dan zullen we maar hopen dat dream deze plugin geschikt maakt voor de 8000 / 7020HD XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
kurkie Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Net geinstalleerd op mijn et9000, ben nu een programma aan het kijken op uitzending gemist. Werkt echt super!
Obi Wan Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 bedankt voor de tip! Ik zie wel dat deze palmkey bijna 2x zo duur is vergeleken met de optie op CT forum dus dat is wel een punt om mee te nemen denk ik. Ik ben zeer te spreken over deze plugin en was eigenlijk iets waar ik naar op zoek was bij de Dreambox. Want het enige waar je de LAN pijp voor gebruikte was cardsharing en of content erop/eraf. Nu heb je er eigenlijk echt wat aan, met name als portal naar het Internet. Waar de plugin eventueel aan moet werken is de looks en feel. De snelheid is behoorlijk snel maar ik denk dat dat in de toekomst ook sneller kan, met name het renderen van webpaginas zit denk ik nog wel snelheidswinst in. Al met al, ben ik blij dat ik mijn DM800 heb ingeruild voor een Xtrend 9000 Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
SoSa Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Origineel bericht van: Obi Wan Want het enige waar je de LAN pijp voor gebruikte was cardsharing en of content erop/eraf. Sommige mensen gebruiken het ook om opnames te maken op hun fileserver/NAS . Verder inderdaad een leuke plugin, kan niet wachten tot die uit beta is en echt goed werkt. Moet wel zeggen dat de beeldkwaliteit van uitzending gemist echt bagger is op een 48 inch scherm . Dat HbbTV is trouwens wel super en zeker die Duitsers laten echt de mogelijkheden er van zien.
Cobus R Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Welke toetsenborden werken goed met deze decoders ? want diegene wie ik gevonden heb zijn wel erg prijzig om het alleen maar voor het proberen te gebruiken. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
SoSa Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Denk dat alle wireless toetsenborden het wel zouden moeten doen. Ik heb even mijn Logitech bluetooth toetsenbord en muis aangesloten om het te testen en dat werkte. Heb nu de RII TOUCH 330 besteld uit Amerika voor €37,25 met verzendkosten. Is het zelfde als de palmkey alleen het naampje verschilt en de mijne is bluetooth (ze hebben er ook 1 met RF).
Frissie Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Net even zitten spelen ... beetje gemengde gevoelens .. Ze zijn goed op weg, alleen werkt e.e.a. nu omslachtig. Ik zou graag willen zien : Uitzending gemist : Nu blauwe knop -> browser -> bookmark -> uitzending gemist Beter zou zijn blauwe knop -> uitzending gemist. Als een directe snelkoppeling onder de blauwe knop. En bijv de exit knop om af te sluiten. Browser zelf is verder aardig op weg.
Cobus R Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Origineel bericht van: SoSa Denk dat alle wireless toetsenborden het wel zouden moeten doen. Ik heb even mijn Logitech bluetooth toetsenbord en muis aangesloten om het te testen en dat werkte. Heb nu de RII TOUCH 330 besteld uit Amerika voor €37,25 met verzendkosten. Is het zelfde als de palmkey alleen het naampje verschilt en de mijne is bluetooth (ze hebben er ook 1 met RF). als jij hem hebt kun je dan ff hier melden of deze goed werkt ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Sat-watcher Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Weet er iemand hoe je een pagina volledig in beeld kunt krijgen ? Ik heb nu slechts een deel in beeld. De positie aanpassen en vergrootten van het venster weet ik wel (via blauw: Position) maar ik bedoel dus een beeldvullende pagina zodat ik niet hoef te scrollen. (Waarschijnlijk moet ik ergens een instelling wijzigen omdat ik hetzelfde bij Apple Movie Trailer heb) Alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen