ecs Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 De beta versie ook op de ET9000 geplaatst. Krijgen na het indrukken van de rode knop de lijst en als ik dan OK doe, gebeurt er niets. Wat kan er mis gegaan zijn ? Tomandy
Sat-watcher Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Origineel bericht van: zatnieuws Gebruik je wel een hd skin? Nee, nooit van gehoord en dus ook nooit gehad waarschijnlijk. Wat is een HD skin, moet dat en zo ja welke is aan te raden ? Voorheen met openpli 2.0 geen problemen met Apple Movie Trailer.
hugogertie Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Origineel bericht van: ecs De beta versie ook op de ET9000 geplaatst. Krijgen na het indrukken van de rode knop de lijst en als ik dan OK doe, gebeurt er niets. Wat kan er mis gegaan zijn ? Tomandy Dit had ik ook en heb daarna een softwareupdate gedaan en de box geheel opnieuw opgestart (230 volt even uitschakelen). Daarna werkte het bij mij ook pas. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 ik draai pli 2.0. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Sat-watcher Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Origineel bericht van: zatnieuws Gebruik je wel een hd skin? Probleem opgelost, HD skin zorgt voor volledig scherm in de applicaties ! Bedankt voor de tip !
PH2M Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Origineel bericht van: SoSa Denk dat alle wireless toetsenborden het wel zouden moeten doen. Ik heb even mijn Logitech bluetooth toetsenbord en muis aangesloten om het te testen en dat werkte. Heb nu de RII TOUCH 330 besteld uit Amerika voor €37,25 met verzendkosten. Is het zelfde als de palmkey alleen het naampje verschilt en de mijne is bluetooth (ze hebben er ook 1 met RF). En wat zijn de ervaringen met de RII Touch 330 Ik ben benieuwd waar je 'm hebt aangeschaft in de USA, ik kan geen zaken vinden die 'm versturen naar klanten buiten de USA (ja ik heb PayPal), ook Amazon UK/DE bied dat type RII niet aan... Groeten, Frank Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES + Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1 Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331 Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1 Opentel ODS3000CI
kooleracer Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Er is een update gepost, van deze webrouwser. Hij is te vinden op de PLi site en op clarke-support.com C
M_Z Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Origineel bericht van: kooleracer Er is een update gepost, van deze webbrowser. Je kunt hem HIER downloaden. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen