zorre Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Met de Sur 420f en 4 x 4 commited switchen kan ik de kathrein tot 16 lnb's voorzien. Alle mogelijke combinaties geprobeerd met niburu image op 910 in combinatie met 2 uncommited switches mode 1 en 3, zonder resultaat. Iemand ervaring mee?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Kun je ook even je LNB settings posten? Van 1 satellietpositie is voldoende in principe.
zorre Geplaatst: 16 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2011 Deze basis gebruikt http://www.liddll.de/jgs_portal.php?id=53&sid= De eerste vier neemt hem, maar de volgende wil hem ni switchen. Staat op disecq 1.1, uncomitted, commited, toneburst... de juiste settings stuur ik je morgen... Zowat alle combinaties geprobeerd(diseqc herhaal functies) buiten het wijzigen van de NIM's of delay settings.
satencom Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Probeer dit maar even Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
zorre Geplaatst: 17 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2011 Allemaal goed, maar zo heb ik het ook werkende... Voor alle duidelijkheid 16+ daar bedoel ik méér dan 16lnb's mee! alvast bedankt voor de moeite...
zorre Geplaatst: 17 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2011 Mooie info, maar deze had ik al in mijn verzameling. Haarp image is pas uit, k probeer het daar eens mee...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen