Gast schotland Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 De RE-4000 was Canal Digitaal goedgekeurd, maar is nu vervangen door de RE-4200, maar ik zie nergens dat die ook goedgekeurd is, en de RE-4000 blijkt niet meer te koop. (Ik zit in Schotland en ben dus van internet shops afhankelijk). De Re-42000 lijkt goed te zijn - tenminste als je bedenkt dat ik het apparaatje gewoon wil aansluiten, zenders zoeken en dan zenders bekijken. Ik begrijp dat ik mijn smartcard in een CI-module moet steken, maar levert het problemen als de goedkeuring van canal digitaal er niet is? Ik twijfel tussen Denson DS300 en Rebox RE-4200 HD, maar werken die met mijn oude settop box pakket? Ik kijk niet iedere dag naar de Nederlandse tv en wil dus geen duurder abbonnement. Ik heb een schotel die groot genoeg is om alle 3 Astra's te ontvangen en mijn idee is om zo ook alle FTA zenders op te pikken. Is de RE-4200 dan mijn beste optie? Schotland
kasato Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 de rebox 4200 heeft geen goedkeuring van canal digitaal maar de nieuwste in de serie de 2200 weer wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen