M_Z Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Er is een nieuwe versie uitgekomen met enkele kleine fixes. Omdat de officiële download nogal vervelend bereikbaar is (quiz met privegegevens vereist) heb ik hem op de megaupload voor jullie geplaatst: GIT 17.08.1 Hier nog een link Dit is geen update file, je moet volledig opnieuw flashen. Zet de ontvanger in rescue mode, en flash met Azupd 2.1.3, doorloop de startup wizard. Plaats daarna opnieuw de settings en eventuele CCcam en cfg files. Image includes some experimental fixes: -Wlan fixed (tested on premium) -Ultra fixed -DVI fixed (at leat at my dvi monitor it works now) -New keymap added -New audio decoding approach (please test AAC) THIS IMAGE DOES NOT INCLUDE MEDIACENTER -As MC needs some adaptions this will be released as ipk in the coming days.
Sjaak66 Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Dit is zo te lezen geen officiele update. Deze versie is een door MickeySA gecompileerde versie. Hopelijk werkt alles nu wat COD vrijer Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax
blaatlaat Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Dit is geen nieuwe RTI core image, dit staat ook bij de info van het image zelf. I am now uploading an "experimental" git based image. I am trying to bring git to rti releases level. This EXPERIMENTAL and nothing is prmised to work or not. This is also not an official RTI release. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
sattools Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Ik zeg, we wachten nog ff... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
tomlissen Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Deze image is idd geen officiele update. Aangezien ik hem gecompileerd heb. Onze excuses voor het verkeerd uploaden :S. Was duidelijk niet de bedoeling. Hierin zit overigens wel de nieuwste audio fix verwerkt die erg goed werkt.
johndegr Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Tomlissen, zou deze wel opnemen en afspelen?
M_Z Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2011 Voor iedereen die deze Tomy E2 Experimental geflashed heeft of gaat flashen, als je de Tuner niet zichtbaar hebt in deze image op een Elite of Premium: Hier is de FW voor de Sat Tuner van de Elite/Premium: Plaats deze file (eerst uitpakken natuurlijk) in de map: /lib/firmware/ Er zijn diverse meldingen dat dit echt de meest stabiele versie E2 voor Azbox ooit is. M_Z dvb-fe-cx24116.fw.zip
tomlissen Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 Opnemen wel. Afspelen nog niet helemaal. Komt dit weekend. Heb het al werkend gekregen nog even goed doortesten. Dan kun je opnames afspelen in het mediacenter en vauit de opname lijst.
Mischak70 Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Hoi Tom, Weet jij wanneer er een nieuwe versie komt met mediaplayer en of in die versie ook het timingsprobleem met de ondertiteling is oplost? In V1.2 is de ondertiteling te vroeg (3 films geprobeerd in verschillende formaten). Groet, Mischa Dreambox DM8000HD PVR ss, OpenPLi, 19.2E, 23E, 28E AzBox Elite met Enigma 2
sattools Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Toch maar ff geprobeerd; major bug gevonden: Kanalen op de tweede tuner in mijn geval een DVB-C Tuner worden niet gedecodeerd. De tuner werkt wel, ik zie hem en ik kan Free To View zenders gewoon bekijken. Ik zie in CCcam wel dat ECM's verwerkt worden van mijn Ziggokaart, maar het beeld blijft op zwart. Kanalen op de eerste tuner, de DVB-S2 embedded dus gaan wel goed, decodering en beeld van mijn CDkaart. Helaas dus! Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
D_liver Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 update van 23-08 heeft de fix voor de 2de tuner :-) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten