Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik help iemand met het vervangen van software op een DM500. Nadat deze Dreambox voorzien was van nieuwe software sloeg de hele motor op hol, met name bij restart box ging ie naar westen helemaal en niet tegen te houden.

Ik kon wel Astra 19 en HB en 23,5 opslaan en middels kanalen lijst met succes terug keren maar bv 26 oost en 7 west niet, die krijg ik nauwelijks te pakken en al zeker niet op te slaan terwijl deze op een 99cm schotel hiervoor 90+% aangaven.

Ik heb de motor vervangen maar problemen bleven, nu ook de Dreambox vervangen en motor luisterd iets beter maar weer die zelfde sats als eerder genoemd maar weer de 26 oost en 7 west waar diegene het mede omgaat weer wel pakken met signaal en dan opslaan en een kanaal pakken en hij draait helemaal maar west.

Waaraan zou dit kunnen liggen.

OOk zoek ik een goede satelliet.xml want ik mis veel frequenties als ik motor probeer in te stellen waar vreemd genoeg wel de kanalen van aanwezig Zijn in de kanalen pakket van Satje07...

Satfreaked.

Geplaatst:

Niemand ?

Ik heb inmiddels wel de Badr maar Nilesat pakt ie gewoonweg niet.

5West pakt ie wel met 95% dus aan de afstelling zal het niet liggen. Word er gek van.

Satfreaked.

Geplaatst:

Een 99 cm formaat schotel is voor Nilesat eigenlijk gewoon te klein. Onder zeer gunstige weersomstandigheden zou je misschien signaal kunnen krijgen maar daar houd het dan ook wel mee op.

Geplaatst:

Als je schotel 100% goed staat kijk dan eens op usals staan ingeschakeld,dan moet je alles kunnen vinden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen