Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil thuis het ziggo abo onderbreken daar ik ongeveer 7 maanden niet of nauwelijks thuis ben.

Ik had nog 1 zoon in huis maar die heeft er nu ook de brui aan gegeven door bij zijn vriendin in te ttrekken.

Ik heb op de website gezocht maar daar kan ik er niets over vinden.

Mocht het totaal niet kunnen geniet ik er deze winter zelf maar van en dan in april als ik weer weg ga zeg ik het dan desnoods maar op.

Dan kan ik september wel weer aanvragen maar dan zit ik er een jaar aan vast vermoedelijk (eigenlijk wel zeker) dus dat is geen echte oplossing.

Als laatst mogelijkheid zie ik dan om volgende winter de 2 digitenne kastjes mee naar huis te nemen en een los goedkoop adsl internet te nemen.

Ik heb hier op de camping adsl van kpn,die zou ik eigenlijk mee naar huis moeten kunnen nemen.

Het is eigenlijk belachelijk dat dit niet mogelijk is.

Ik ben benieuwd of jullie hier een alternatief voor hebben.

Ik woon dus ongeveer 7-8 maanden op de camping en ga naar mijn werk vandaar.

De andere 3-4 maanden doe ik het andersom vanuit mijn huis.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ja ok,opzeggen is geen enkel probleem.

Als ik op 15 februari opzeg ben ik er 15 maart vanaf.

Wil ik in september weer aanvragen voor oktober is dit ook geen probleem maar zit ik er weer 1 jaar aan vast alvorens ik weer op kan zeggen.

Daar ligt het probleem.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ja,daar heb ik ook al aan zitten denken.

Het gaat me eigenlijk puur om internet want tv gaat met digitenne ook wel.

Toch maar eens een visje uitgooien,je weet nooit.

Toch snap ik die providers niet,al je bv een half jaar naar het buitenland gaat kun je ook niet tijdelijk onderbreken.

Geplaatst:

Het is toch zo bij ziggo dat je geen jaar aan vast zit maar per maand opzeggen kan.

Ook zonder eerst een jaarabonnement te moeten afsluiten.

Bij de alles in 1 is dat toch zo?

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Volgens mij is dat niet zo,ik ga ze van de week maar eens bellen en vragen of dat kan.

Geplaatst:

Volgens mij maken ze daar reclame voor Zonder vast contract

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Wat is de contractduur van Alles-in-1?

De abonnementen van Ziggo zijn elke dag opzegbaar. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Deze termijn gaat in op de dag dat Ziggo uw opzegging ontvangt. Opzegging op 13 mei betekent dat 12 juni de eerst mogelijke einddatum van het abonnement is. Uiteraard is het ook mogelijk een latere einddatum te kiezen.

Als je het abonnement bent aangegaan via een specifieke aanbieding dan blijft de overeengekomen abonnementsduur (meestal 1 jaar) van toepassing. Je kunt je abonnement dan voor het eerst opzeggen tegen het einde van de (minimale) abonnementsduur. Ook hierbij geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Dit is wel lekker duidelijk zeg.

Ik ga er op deze manier vanuit dat ik in maart op kan zeggen en dan in oktober een nieuw abo afsluit zonder een specifieke aanbieding.

Dan kan ik er in maart weer vanaf........????

Dan schijnt het dus wel mogelijk te zijn maar ik wil het wel zeker weten dus toch maar even bellen voor de zekerheid als ik thuis ben.

Geplaatst:

Ja die 1200 was mij al bekend.

Gisteren even thuis geweest en direct maar eens even gebeld met ziggo.

Ik werd geholpen door een keurige medewerker die ook precies begreep wat ik wilde.

Ik ben met die man overeengekomen dat mijn abo per 1 maart 2012 word stopgezet en op 1 november 2012 weer word aangevraagd.

Dit alles word 3 weken vantevoren nog even aan mij meegedeeld middels een brief.

Tevens een keurige email van de mederwerker ontvangen waarin hij bevestigd wat ik met hem ben overeengekomen.

Kortom onderbreken is dus niet mogelijk maar opnieuw aanvragen en na een paar maanden weer stoppen is dus wel mogelijk.

Ik was altijd redelijk tevreden met mutikabel en ziggo zoals het nu heet maar na zo een telefoontje......chapeau.

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem
Ja die 1200 was mij al bekend.

Gisteren even thuis geweest en direct maar eens even gebeld met ziggo.

Ik werd geholpen door een keurige medewerker die ook precies begreep wat ik wilde.

Ik ben met die man overeengekomen dat mijn abo per 1 maart 2012 word stopgezet en op 1 november 2012 weer word aangevraagd.

En de aansluitkosten ?

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:

Als ik zelf het nieuwe modem straks neerzet en die paar kabeltjes er in doe kost het niets.

Kun je dat zelf niet........ja dan kost het 29,95.

Dit kan iedereen zelf volgens mij.

Geplaatst:

Nee, aansluitkosten om je kabel aan te sluiten, in de wijkkast, Ziggo berekent ze, UPC berekent ze, volgens mij allemaal.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen