Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ach.. zodra het analoge aanbod er af is doen ze dat ook niet meer zo snel smile

je betaalt dan toch op de 1 of andere manier wel >:)

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

• 4 weken later...

Geplaatst:
Origineel bericht van: SnijdeA
Nee, aansluitkosten om je kabel aan te sluiten, in de wijkkast, Ziggo berekent ze, UPC berekent ze, volgens mij allemaal.

Volgens mij doen ze het aansluiten in de wijkkast allang niet meer, gebeurt gewoon softwarematig met de computer bij/van ziggo

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: SnijdeA
Nee, aansluitkosten om je kabel aan te sluiten, in de wijkkast, Ziggo berekent ze, UPC berekent ze, volgens mij allemaal.

Volgens mij doen ze het aansluiten in de wijkkast allang niet meer, gebeurt gewoon softwarematig met de computer bij/van ziggo

Nee in de straatkast zit nog gewoon allemaal F-connectoren, waarvan 1tje naar jouw huis gaat. Die moeten ze los draaien, en afscherm doppen op de connectoren doen.

Volgens mij gebeurt het zo afentoe. Wanneer er meerdere meldingen zijn van 1 regio, of wanneer ziggo monteurs die het mogen doen, in de buurt zijn.
Geplaatst:
Origineel bericht van: DoeEensGek
Nee in de straatkast zit nog gewoon allemaal F-connectoren, waarvan 1tje naar jouw huis gaat. Die moeten ze los draaien, en afscherm doppen op de connectoren doen.
Is er in de wet niet een verplichting dat de kabel maatschappijen verplicht zijn de "rampenzenders" (of misschien zelfs alle publieke omroepen) door te geven, ook aan niet klanten? Of is dat alleen geldig in de gemeentes waar geen antennes op dak mogen staan...?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Alleen radiozenders zijn verplichte en officiële rampenzenders.

En die kan je met elke simpel radiootje ontvangen.

Daarbij kan je via Digtenne (DVB-T) alle publieke en regionale zenders gratis ontvangen.

Voor de kabel is dus geen enkele wettelijke verplichting om iets gratis aan te bieden.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Geplaatst:

Als of Radio en TV via de ether zo stabiel zijn..

kijk je even terug naar 15 juli? en dat is nu nog steeds VERRE van optimaal en dat gaat ook nog wel even duren zo..

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen