Gast nicc Geplaatst: 19 augustus 2011 Geplaatst: 19 augustus 2011 Wat is de beste combo ontvanger? Waar je digitenne en satelliet mee kunt ontvangen?
Terradon Geplaatst: 19 augustus 2011 Geplaatst: 19 augustus 2011 Hoi, Dat hangt erg van je beurs af, er zijn oa de Dreambox met dvb-t,s,en c tuners het zelfde geld voor de Reelbox Avangarde. Ook zijn er flatscreens met triple tuners van oa Panasonic en Samsung en meende Sony ook. Een derde mogelijkheid is om zelf een mediacenter (HTPC) te bouwen dan kun je zelf het aantal en vooral welke tuners je wil bepalen en uitbreiden wanneer je dat zou willen. Groetjes............
wied Geplaatst: 19 augustus 2011 Geplaatst: 19 augustus 2011 "beste" in welke betekenis: beeldkwaliteit, bedieningsgemak, opnemen en kijken tegelijkertijd, prijs, enz. enz.? Sab Titan II combo is niet duur en doet misschien alles wat ge verlangt... Succes sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
ziggy Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 een vu+duo of solo met usb cable tuner werkt hier goed opnemen en kijken kan bij de duo zelfs 2 cable usb tuner gebruiken. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
Gast RWsat Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Origineel bericht van: wied "beste" in welke betekenis: beeldkwaliteit, bedieningsgemak, opnemen en kijken tegelijkertijd, prijs, enz. enz.? Sab Titan II combo is niet duur en doet misschien alles wat ge verlangt... Succes Sab Titan II combo is wel traag in het schakelen van gecodeerde zenders. Hier mag of moet nog verbetering in komen.
mauspartyhouse Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 He Ziggy Even voor mijn informatie; Hoe moet ik zon USB Cable tuner zien (letterlijk en figuurlijk) Kan er bijv een smardcard in ? ET8000
wied Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Origineel bericht van: RWsat Sab Titan II combo is wel traag in het schakelen van gecodeerde zenders. Hier mag of moet nog verbetering in komen. Wat is traag! Mijn comag met officiele mediaguard module heeft ca 3 seconden nodig om te zappen... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Gast RWsat Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Origineel bericht van: wied Origineel bericht van: RWsat Sab Titan II combo is wel traag in het schakelen van gecodeerde zenders. Hier mag of moet nog verbetering in komen. Wat is traag! Mijn comag met officiele mediaguard module heeft ca 3 seconden nodig om te zappen... Bedoel ik ook met traag Bij het schakelen naar een andere gecodeerde transponder is de ontvanger nog eens 1 seconde trager. Verder is het een redelijke ontvanger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen