Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: D_liver


Niet mee eens! totaal niet, want deze kleine vriendenclubjes adverteren niet op sites als mp en vragen geen maandelijkse bijdrage maw niemand die achter die groepjes komt.



Hoe groter de clubjes worden hoe meer kans er is op onvrede intern.
Daarbij weet CanalDigitaal al heel lang van het bestaan hiervan dus een infiltratie van een CanalDigitaal fan hoort zeker tot de mogelijkheden.
Met de gegevens die van binnen uit die clubjes 'lekken' zijn er wel kaarten uit te schakelen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: smoking

Die nummers van kaart kunnen ze alleen via het gerecht krijgen na het indienen van een klacht , zelf gaan klooien en uitzoeken mogen ze niet .


Ik denk dat jij er goed naast zit... Ze kunnen toch die nummers wel krijgen op 1 of andere manier denk ik. Daarbij als ze die nummers hebben deactiveren ze de kaart gelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even goed lezen Thomas, die cardserials worden op geen enkele manier prijsgegeven. Er is geen backdoor in CCcam alleen een sufferd van een gebruiker kan zijn telnet of cccam webif onbewust ook openzetten naar internet.

 

De ecm's die vervolgens door de cards gegenereerd worden en gedistributeerd bevatten geen cardserial, enkel code die normaal gesproken ook een ci interface aflevert als daar de juiste smartcard met correcte abbo inzit.

 

En verder is het enkel bangmakerij.

 

Enige actie die een provider kan doen is sturen van nano's die door softcams niet begrepen worden en hele foute dingen met smartcard doen waardoor beeld op zwart gaat. Sky IT heeft dat tijdje terug gedaan. Als je dan als klant klaagt over zwart beeld ben je verdacht. Als je dat dus overkomt nooit drammen dat de card stuk is, card is altijd zoek/fysiek kapot. Kleine kinderhandjes zijn zo vlug of toen kwam de hond en hap smak weg card of winterdag viel hij uit je handen en hups zo op de houtkachel: smelt en weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je weten als je kaart geblokeerd is,dat is heel simpel.

Probeer je kaart te heractiveren.

Krijg je een melding dat dit niet mogelijk is en je contact moet opnemen met de helpdesk dan is je kaart dus geblokeerd.

Ik heb dit zelf met beide ogen mogen zien vandaag bij een kennis.

De kaart word overigens niet geblokeerd maar word niet meer verlengd en werkt dus tot eind datum op de kaart.Canaldigitaal weet dus heel goed de serienummers van de kaarten.

Een telefoontje met canaldigitaal wees inderdaad uit dat de betrefende kaart was geblokeerd wegens overtreding van de algemene voorwaarden.

 

 

 

 

 

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: planetbitworld
Wil je weten als je kaart geblokeerd is,dat is heel simpel.
Probeer je kaart te heractiveren.
Krijg je een melding dat dit niet mogelijk is en je contact moet opnemen met de helpdesk dan is je kaart dus geblokeerd.
Ik heb dit zelf met beide ogen mogen zien vandaag bij een kennis.
De kaart word overigens niet geblokeerd maar word niet meer verlengd en werkt dus tot eind datum op de kaart.Canaldigitaal weet dus heel goed de serienummers van de kaarten.
Een telefoontje met canaldigitaal wees inderdaad uit dat de betrefende kaart was geblokeerd wegens overtreding van de algemene voorwaarden.


Die melding komt 8 van de 10 keer ook bij het gebruik van een CDS goedgekeurde ontvanger ( zonder iedere mogelijkheid van CS ) en met ( OK ik noem het er maar even bij ) alle poorten gesloten.
Die melding heeft meer te maken met het feit dat het heractiverings protocol zo wrak is als het maar kan dan met (komt ie littlesat ) "anti-cs" maatregelen.
Waarom zou je willen heractiveren als je kaart het nog doet?

Jongens geen paniek men heeft "waarschijnlijk" gewoon een paar "marktplaats"adverteerders betrapt, who cares??

Overigens "ontevredenheid" binnen vriendengroepjes??? waarschijn geen echte vrienden dan he

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: planetbitworld

Een telefoontje met canaldigitaal wees inderdaad uit dat de betrefende kaart was geblokeerd wegens overtreding van de algemene voorwaarden.


En toen? Wat gebeurt er dan als CanalDigitaal meent dat jouw kaartje wordt geshared? Ik neem tenminste aan dat ze dat bedoelen met "in strijd met de algemene voorwaarden" ?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ook een mogelijkheid is b.v.:

- Medewerkers van CD of een door hen ingehuurd bedrijf struint vraag- en aanbod sites, zoals MP, af op zoek naar aanbiedingen voor CS.

- Nemen contact op met deze lui en vragen wat informatie

- Er zal dan waarschijnlijk wat e-mail verkeer zijn waarbij -mogelijk- een IP-adres van de aanbieder naar voren komt

- Ze nemen een abonnementje en krijgen de gegevens, dus het IP-adres

- Ze nemen een kijkje in hun eigen database van contactgegevens waarbij b.v. een heractivatie gevraagd is, uitbreiding van abonnement etc. om het even welk contact dan ook

- Grote kans dat er ooit eens contact is geweest via dat IP-adres en hebben ze dus ook de gegevens van een kaart

- Ook een grote kans dat er via dat IP-adres meerdere verzoeken zijn gedaan voor verschillende kaarten.

 

Zo is er dus een kans de kaartnummers te achterhalen zonder zich ook maar schuldig gemaakt te hebben aan wat dan ook, zijn zijn een private instelling en geen politionele dus kunnen zij gewoon een "pseudokoop" doen (lees abonnementje nemen).

 

De doorgewinterde boef vang je er niet mee maar menig klein boefje wel.

En anders moeten ze gewoon even naar de Beverwijkse Bazaar. In de groentenhal zijn niet alleen appels en peren te vinden maar ook andere dingen voor een appel en een ei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net op totaaltv : PIRATENPARTIJ DOET AANGIFTE TEGEN CANALDIGITAAL.

 

voor meer info even naar totaaltv punt nl.

Ik weet niet als ik de tekst hier mag knippen dan maar zo even.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het verstandig is om zoveel bekendheid te maken over cardsharing.

Dat lokt alleen maar nieuw gebruik uit.

Nu nog een paar kranten die de berichten over cardsharen overnemen en het kwaad is niet meer te stoppen.

Ik denk dat ze bij CanalDigitaal al erg veel spijt hebben dit bericht de wereld in te hebben geholpen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de meesten brave kijkers zijn die geen extra aanschaf in de vorm van een Dreambox (en clonen) wensen, als ze niet al schrikken van de woorden "dat mag niet".

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nu weer uitsluitend on-topic graag.

 

Als er mensen zijn waarbij de kaart is geblokkeerd op basis van vermeende piraterij en je niet bang bent om dit aan te pakken, graag contact met mij opnemen.

 

Wij gaan dan CanalDigitaal namens jou schriftelijk vragen hoe zij die piraterij exact hebben vastgesteld en als daar geen goed antwoord op komt, desnoods aangifte doen bij justitie vanwege computervredebreuk.

 

Ik wil jullie er aan herinneren dat deze persoon: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/users/12912 werkzaam is bij canaldigitaal/TVvlaanderen en zelf ook actief is (geweest) met cardsharing. Als je met hem hebt geshared, bestaat de kans dat jouw (IP) gegevens via hem in verkeerde handen zijn gekomen.

 

Ik zeg niet DAT het zo is, ik zeg dat het heel goed mogelijk is!

 

Canaldigitaal zal nooit veranderen. 10 jaar geleden probeerden ze mij in de val te lokken door zogenaamd een uitleg te vragen over smartcardpiraterij én door een bedrijfsjurist onder 10 verschillende namen op dit forum te registreren en leden uit te lokken tot het doen van foute uitspraken, nu geven ze een externe partij opdracht om in te breken op je computer/receiver.

 

Het moet echt niet gekker worden!

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...