Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Wie heeft die 10 seconden trouwens verzonnen?

 

Dat is de controlword rate en is door M7 groep zelf bedacht.

Controlword rate bedoel ik mee de tijd die tussen 2 verschillende decodeersleutels zit.

Je krijgt beeld als je sleutel ok is, dan heb je dus 10 seconden lang beeld en intussen moet je dus de volgende sleutel binnenkrijgen zoniet dan gaat beeld op zwart.

 

Bij M7 is dat echt erg lang, sky UK heeft bv iets van 600 a 800 ms, das ruim factor 10 sneller

Bij sky duitsland is het meen ik 4 a 5 seconden, das ruim factor 2 sneller.

 

Hoe meer tijd er tussen 2 opvolgende controlwords kan zitten hoe makkelijker de boel te sharen valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de huidige cccamserver op ard gezet en trek morgen even een oude 7020 uit het magazijn waarmee ik die test ga uitproberen.

Kaart staat nu 2012-02-10 dus update kan ook nu al in de kaart zitten.

 

Zo c lijntje naar de uit het magazijn gerukte 7020 gemaakt en daar de CD kaart in gepropt, even tot server geprogt dus met cccam 2.21 en werkt dus zonder LNB/schotel.(C: 192.168.XX.XX Y0000 vuduo ------ no { 0:0:5 })

Dus nu maar afwachten of mijn kaart na de antishare activatie van CD blijft werken zoals nu, uitvalt of terug valt naar max twee gelijktijdig te decoderen zenders...... :confused:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tiental pagina's in dit forumblok verder en ik merk dat niemand op m'n vraag kon antwoorden, blijkbaar had ik geen simpele vraag gesteld...! Tja, hoe is dat spreekwoord ook al weer? Ene domme kan meer vragen stellen dan....?

Daarom trok ik m'n stoute schoenen aan en belde ik zelf naar TVV.

Daar hebben ze me vriendelijk bevestigd dat dit zo is mits een recente firmware\versie.

En ik kan sindsdien bevestigen dat het waar is, nadat ik een het geprobeerd had.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog maals denk je nou echt dat ze zich hier iets van aan trekken ............................ze zitten krom van het lachen in hun stoel.

 

 

ER IS MAAR EEN DING DAT HELPT JE ABO OPZEGGEN MET ZE ALLEN.

 

is hier al gebeurd,kijken via telenet met een abbo voetbal en exqi ,daar kan je tenminste belgisch voetbal kijken

Tv Vlaanderen zijn een bende prutsers

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

STOP!

 

Voor configuratie-instellingen van OSCAM of CCCAM voor intern gebruik t.b.v. de huidige maatregelen van CDS en TVV, een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel in het juiste forum (bijvoorbeeld Dreambox)!

 

NIET MEER IN DIT TOPIC!

 

Even een vraagje aan de modurator.

waarom naar het juiste forum bijvoorbeeld dreambox terwijl het ook voor andere ontvangers is.

Er is een beter forum bij sat4all waar alles over oscam kan worden behandeld.

Plaats alle berichten hierover in jullie forum Command interfaces Cas en meer.

Dat lijkt mij de beste plek .

 

Common Interfaces, CAS en meer

  • Like 1

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar lukt het met cccam ok om van 2 naar 4 te gaan . Heractievatie aanvragen en plots ( 15 sec ) ging het aantal emm's naar van 0 naar 5 . 2 kijken en opnemen werkt ook terug .

 

0000 MANAGMENT : 2012-02-15

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15

 

Dit is mijn bevinding . Maar eruit gaan ze toch , dit enkel eerste stap in verplichte hardware en als provider zijn ze dan hier niet meer welkom .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het WAS een leuke hobby maar ik heb er toch genoeg van. Ik hou niet zo van verplichtingen. In het dagelijks leven is het al erg genoeg.

Dus ga ik mijn tvv abonoment ook opzeggen.

 

Spijtig dat het zo moet lopen.

 

goed gedaan,klasse

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer tijd er tussen 2 opvolgende controlwords kan zitten hoe makkelijker de boel te sharen valt.

 

Daarom verwacht ik wel dat dat het eerstvolgende gaat zijn waar ze mee aan de slag gaan als dit een beetje gaat draaien en voor niet meer teveel problemen gaat zorgen , denk dat je daarop kan wachten

maar ondanks dat ik een abonnement bij Cd heb, heb ik nog altijd de mogelijkheid tot gewoon Ziggo dus zoveel problemen levert hier die anti cs niet op met hun 4 zenders max

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ze zomaar die ecmrate kunnen opschroeven van 10 naar 4 seconden. Kan me zo voorstellen dat heel wat oude gecertificeerde tuners er dan de brui aangeven.

Immers anders hadden ze dat al lang gedaan. Als ik het voor het zeggen had ging het van 10 seconden naar 600 ms net als sky uk.

Dat is een betere anti cs dan wat ze nu doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ze zomaar die ecmrate kunnen opschroeven van 10 naar 4 seconden. Kan me zo voorstellen dat heel wat oude gecertificeerde tuners er dan de brui aangeven.

Immers anders hadden ze dat al lang gedaan. Als ik het voor het zeggen had ging het van 10 seconden naar 600 ms net als sky uk.

Dat is een betere anti cs dan wat ze nu doen.

 

Dat betwijfel ik ook. Die 10 seconden is niet voor niks. Ik denk dat er inderdaad stb's zijn die niet zo snel zijn, rustig de tijd nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...