Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Volgens mij is daar niet veel over bekent ? tenminste heb nergens aantallen zien staan,ook niet in de brief die ze naar zakelijke klanten hebben gestuurd, het lijkt me duidelijk dat dat er veel meer dan 2 zullen zijn. of ze onbeperkt zijn weet ik niet

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijkbaar lukt het met cccam ok om van 2 naar 4 te gaan . Heractievatie aanvragen en plots ( 15 sec ) ging het aantal emm's naar van 0 naar 5 . 2 kijken en opnemen werkt ook terug .

 

0000 MANAGMENT : 2012-02-15

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15

 

Dit is mijn bevinding . Maar eruit gaan ze toch , dit enkel eerste stap in verplichte hardware en als provider zijn ze dan hier niet meer welkom .

 

Ik kan dit ook bevestigen, dit is bij mij ook zo gebeurd.

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Waarom max 3 TV's tegelijk met de Smartwi? Ik kan toch 4 zenders tegelijk bekijken straks?

dat zou ik ook willen weten 4 is toch 4,zou niet uit mogen maken hoe je de card shared.

ik kan het op dit moment niet testen omdat de freaking topfield 7710 de geest heeft gegeven(2e keer)

met drie gaat alles nog goed.(afkloppen)

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou ik ook willen weten 4 is toch 4,zou niet uit mogen maken hoe je de card shared.

ik kan het op dit moment niet testen omdat de freaking topfield 7710 de geest heeft gegeven(2e keer)

met drie gaat alles nog goed.(afkloppen)

hier is het 3 opnemen op VTM HD,VT4, enVijftv, als ik dan wil zappen geen beeld meer is alles op zwart Vu+duo ontvanger dus hoe ze dit zien bij TvV , i don't know lijkt me duidelijk dat ik dan nog 1 zender zou moeten kunnen zappen , ik werk met Oscam en geen cccam aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens VTM +VT4+5tv en kijken nr andere... ik denk dat het die HD is, die het doet!!!

 

Ik heb geeb last van de capriolen van CD/TVV, ik kijk nr de vrije duitse...

Juist m'n vrouw kijkt nog 's nr die TVV low budget zenders...

En maken ze het te bont naar m'n goesting: TVV de deur uit! Da's het enige waar ze gevoelig voor zijn!

Het is toch tenslotte de wil van de klienten die telt en niet HUN wil?

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is het 3 opnemen op VTM HD,VT4, enVijftv, als ik dan wil zappen geen beeld meer is alles op zwart Vu+duo ontvanger dus hoe ze dit zien bij TvV , i don't know lijkt me duidelijk dat ik dan nog 1 zender zou moeten kunnen zappen , ik werk met Oscam en geen cccam

 

De Vu-Duo heeft een hardware matige beperking van max. 4. Dus om te testen. 4 verschillende opnemen op de Vu-duo en dan op een andere ontvanger die intern verbonden is het 5de kanaal opzoeken.

 

Groeten,

GVW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je precies moeten doen om het werkend te krijgen dan?

 

laatste nieuwe M7 ontvanger meenemen naar de klanten, kaart erin, puls aanvragen, laten staan op een zender bv vt4 of een, en dan wachten tot je de update goed binnenkrijgt. dan moet het werken.

 

ik heb meerdere klanten dat ze ook maar 3 kunnen kijken. 4 kijken en zappen = zwart. dit met ook met smart -wii.

dus hopelijk gaan ze bij tv-vl dat aanpassen dat het juist werkt. 4 kijken EN 1 zappen = 5. de regel van je kan 4 zenders openen is heel letterlijk genomen. 3 kijken en 1 zappen tellen zij als 4. of het is de software in de kaart die het nog niet naar behoren doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan nu ook confirmeren dat mensen met oscam de ratelimit best op 3 zetten en de ratelimit seconds = 10.

dit op 4 zetten en dan zappen = freeze en valse CW's.

 

best ook de optie aanvinken op de reader van je local :

Drop CWs with wrong checksum:

 

dat voorkomt al dat hij nog wat valse cw's gaat sturen die je kaartje maakt.

 

ps : voor deze opties zet je best de laatste 1.20 experimental 6087 op.

deze werkt hier al 2 dagen perfect en feilloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan nu ook confirmeren dat mensen met oscam de ratelimit best op 3 zetten en de ratelimit seconds = 10.

dit op 4 zetten en dan zappen = freeze en valse CW's.

 

best ook de optie aanvinken op de reader van je local :

Drop CWs with wrong checksum:

 

dat voorkomt al dat hij nog wat valse cw's gaat sturen die je kaartje maakt.

 

ps : voor deze opties zet je best de laatste 1.20 experimental 6087 op.

deze werkt hier al 2 dagen perfect en feilloos.

 

en hoeveel clients kijken er?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk007, ik share enkel intern met mijn 5 boxen.

dus ik start de keuken op, dan de living dan de slaapkamer = 3

dan die in de speelkamer en dan is het prijs.

zodra ik eentje afleg gaat het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...