Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Lurkertje je hebt gelijk, al het gegoochel is inderdaad niet zaligmakend en leidt mijns inziens alleen maar tot een rattenrace en die is niet te winnen.

 

Maar er zijn nog meer middelen. Zo zou er aandacht hiervoor in de media gezocht kunnen worden. Dus wie heeft er goede contacten met bijv. Media TV/Radio in "Hilversum"/"Brussel" of zou zich willen melden voor het het nieuwe programma Prodeo van RTL4 of ander vergelijkbaar programma. Maar ook goede contacten met een GPD (regionale kranten) of een van de andere NL/Belgische kranten zou hier een goede bijdrage in zijn. Maar ook brieven naar de Consumentenbond zouden een goede bijdrage zijn.

 

De eerste aanzet is gemaakt, wie doet mee om het groter te maken? Dit vraagt tijd, het succes en de vorm waarin is afhankelijk van inzet en orginaliteit.

 

De basis is er, het podium staat gereed alleen de vraag is wie durft en wil er ook opklimmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

|Een poortscan wel of niet illegaal doet niet af aan het vergaren van informatie.

Als het vermoeden bestaat kunnen ze met deze informatie verder gaan zoeken zonder deze info te vermelden.

Daaruit volgt dan nieuwe info enzovoort enzovoort.

En zolang hele hordes servers slecht beveiligd zijn en hun kaarten laten zien is het wel erg makkelijk.

Zoals ik al eerder heb gezegd kan ik de antishare begrijpen van TVV en nog even CD ook,alleen de manier is in mijn ogen niet juiste .

De grote winnaars zijn de echte payservers de verliezers zijn de kleine klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hier de enige winnaar M7 is die nu eindelijk van alle sharing af is, nog maar even voor lief nemen hoeveel klanten daadwerkelijk hun abo opzeggen. De grote payservers zullen ook wel op hun kont liggen op dit moment. Misschien dat er weer iets op gevonden wordt, maar tot die tijd is het voor iedereen, thuisshare en commerciële servers einde oefening.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt echt duidelijk dat de 'grote payservers' als winnaars uit de bus komen en als grote verliezer.............................M7.

Met deze aktie schrikken alleen maar de kleine shares. De mensen die veel opnemen en kijken gaan hierdoorr weg!!!!

Ik zelf heb aan deze constructie van M7 geen last, neem niet zoveel op namelijk. Uiteraard ben ik hier niet blij mee dat 'ze' dit maar zo kunnen doen! Schandalig!!!!!!!!!!

 

Andre

DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli

WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Willen jullie hier eigenlijk zeggen, dat een payserver "aansluiting" een alternatief is voor iemand, die thuis 5 keer wil opnemen en dan ook nog eens met 4 andere ontvangers kan kijken?

Of moet je dan ook 9 x een aansluiting op zo'n "provider" nemen?

 

Of kan je dus met een zo'n leverancier meteen de hele straat van beeld voorzien?

 

Dan zijn daarna die jongens ook binnen de kortste keer uit business.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willen jullie hier eigenlijk zeggen, dat een payserver "aansluiting" een alternatief is voor iemand, die thuis 5 keer wil opnemen en dan ook nog eens met 4 andere ontvangers kan kijken?

Of moet je dan ook 9 x een aansluiting op zo'n "provider" nemen?

 

Of kan je dus met een zo'n leverancier meteen de hele straat van beeld voorzien?

 

Dan zijn daarna die jongens ook binnen de kortste keer uit business.

 

Voor zover ik het begrepen heb is het aantal hops beperkt van een payserver.

En dus niet mogelijk om deze nog weer eens te resharen.

Althans dat is wat ik er uit begrepen heb na het een en ander na te lezen op internet.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

We nemen hier veel op met de VU duo's (moeders-de-vrouw dol op series) en kijken vaak apart naar verschillende zenders, dus ik verwacht problemen binnenkort. Kabel is geen optie, kost me vele duizenden euro's om het aan te laten leggen en sinds Smilde ingestort is is terrestrial geen optie meer want hier geen ontvangst meer. Hoewel, ik ben op een Duits forum een schema tegengekomen van een heel veel beter werkende zelfbouw T-antenne voor specifiek de frequenties die je wilt ontvangen. Kosten vrijwel 0,0 met wat rondslingerende troep. Zal hem binnenkort eens gaan bouwen als ik wat tijd kan vinden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht hier ook niet zo snel problemen. Heb nu nog maar 1 box staan, maar als de kinderen wat ouder zijn willen ze vast zelf een tv op hun kamer en dan was het makkelijk geweest om het te kunnen delen. Ik zie het probleem eigenlijk ook niet van CD mbt thuis sharen. Een lokale kabelboer kan je toch ook niet beperken. Je ontvangt gewoon een signaal voor 1 adres, hoeveel tv's je er aanhangt moet je zelf weten. Alleen al daarom ben ik het niet eens met de actie van M7.

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook een optie zou zijn 1 grote cirkel met elkaar zodat iedereen 3 verschilde Sids krijgt en 3 verschilde Sids weg geeft maar ja er hoeft er maar 1 de stekker uit trekken en heb je weer geen beeld

 

het is maar even afwachten hoe het daadwerkelijk gaat lopen straks de grote payserver bedenken vast wel iets Gaat niet bestaat niet !!!!

 

PS: of is het al active bij tv -Vlaanderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...